:

Szerző: surmo

2000. október 23. 02:46

Interjú Tim Sweeney-vel, az Unreal engine fejlesztőjével

A GameSpy készített egy interjút Tim Sweeney-vel, aki az Unreal 1998-as megjelenésekor szerzett igazán nagy hírnevet magának. Az akkoriban legjobbnak számító Quake2-höz képest az Unreal engine egy generációval fejlettebb volt, és a mai napig ez - illetve az erre épülő UnrealTournament - a legsokoldalúbb grafikus motor. Az interjú tárgya elsősorban az engine továbbfejlesztésének jelenlegi állása, amelyből a nemrégen kiadott Unreal Technology Demo-ban már láthattunk egyet s mást.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

0

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.