:

Szerző: surmo

2000. október 23. 02:46

Interjú Tim Sweeney-vel, az Unreal engine fejlesztőjével

A GameSpy készített egy interjút Tim Sweeney-vel, aki az Unreal 1998-as megjelenésekor szerzett igazán nagy hírnevet magának. Az akkoriban legjobbnak számító Quake2-höz képest az Unreal engine egy generációval fejlettebb volt, és a mai napig ez - illetve az erre épülő UnrealTournament - a legsokoldalúbb grafikus motor. Az interjú tárgya elsősorban az engine továbbfejlesztésének jelenlegi állása, amelyből a nemrégen kiadott Unreal Technology Demo-ban már láthattunk egyet s mást.

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról

PEBBLE

2

Végleges az új Pebble órák dizájnja

2025. augusztus 15. 12:30

A márka visszakapta saját nevét, így Core 2 Duo helyett Pebble 2 Duo, a Core Time 2 helyett pedig Pebble Time 2 néven érkeznek az új órák, és véglegesek a specifikációk is.