:

Szerző: surmo

2000. október 23. 02:46

Interjú Tim Sweeney-vel, az Unreal engine fejlesztőjével

A GameSpy készített egy interjút Tim Sweeney-vel, aki az Unreal 1998-as megjelenésekor szerzett igazán nagy hírnevet magának. Az akkoriban legjobbnak számító Quake2-höz képest az Unreal engine egy generációval fejlettebb volt, és a mai napig ez - illetve az erre épülő UnrealTournament - a legsokoldalúbb grafikus motor. Az interjú tárgya elsősorban az engine továbbfejlesztésének jelenlegi állása, amelyből a nemrégen kiadott Unreal Technology Demo-ban már láthattunk egyet s mást.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 13:36

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.