Szerző: surmo

2000. október 23. 02:46

Interjú Tim Sweeney-vel, az Unreal engine fejlesztőjével

A GameSpy készített egy interjút Tim Sweeney-vel, aki az Unreal 1998-as megjelenésekor szerzett igazán nagy hírnevet magának. Az akkoriban legjobbnak számító Quake2-höz képest az Unreal engine egy generációval fejlettebb volt, és a mai napig ez - illetve az erre épülő UnrealTournament - a legsokoldalúbb grafikus motor. Az interjú tárgya elsősorban az engine továbbfejlesztésének jelenlegi állása, amelyből a nemrégen kiadott Unreal Technology Demo-ban már láthattunk egyet s mást.
a címlapról

JUNKFEE

0

Félig mosolyoghat, félig sírhat az Apple szeme

2025. december 12. 13:00

A fellebbviteli bíróság szerint az Apple-nek joga van jutalékot felszámítani a külső linkeken keresztül végzett vásárlások után, de bizonyos korlátok között.