Szerző: sammer

2000. október 11. 12:50

Újabb infók Duke Nukem háza tájáról

Duke Nukem nem alszik (csak éppen nagyon sokat várat magára), a Daily Radar oldalán megjelent egy interjú a 3D Realms-nál dolgozó Scott Miller-rel, akivel a nagyon sokáig csúszó Duke Nukem Forever first-person shooter játékról beszélgettek. Scott elmondott néhány dolgot a játék felesztési menetéről és arról, hogy miért nincs még mindig meghatározva a kiadási dátum. Íme egy érdekesebb részlet a interjúból:

K: "Hogy áll a Duke Nukem Forever fejlesztése?"

Scott: "Ez az év kulcsfontosságú a játék fejlesztésének történelmében, mivel most készült el a játékot meghajtó engine végső változata, ami mögött az Unreal motor időigényes javítgatása áll.

Mostmár a játékelemek nagy része a helyére került, és jelenleg a Duke Nukem Forever végső formába öntése a feladatunk, ami talán a legizgalmasabb része a fejlesztésnek. Azt gondolom, hogy ez a játék át fogja írni az akciójátékokról elterjedt eddigi elképzeléseket a játékosok körében. Fogadni merek, hogy a DNF-hez hasonló nagyságrendű játékból nem sokat lehet majd találni a jövőben, mivel ilyen részletes és igényes játékot csak nagyon sok idő és pénz befektetéssel lehet készíteni."

Megható ez az utolsó mondat, bízzunk benne, hogy igaza lesz Scott-nak és tényleg megtérül a játékba vetett várakozás a mi részünkről is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról