Szerző: Barna József

2000. október 10. 23:11

HWSW interjú Alf Covey-val, a 3dfx PR menedzserével

A PC-s játékosok körében a 3dfx név hajdan a 3D grafika szinonimája volt. Ám a Voodoo(1) 3D-gyorsítókártyák megjelenése óta számtalan versenytárs jelent meg a piacon; s ennek eredményeképpen az a cég, amely néhány évvel ezelőtt a háromdimenziós játékok által nyújtott - akkoriban utolérhetetlennek gondolt - egyedi látványvilágot PC-ink monitorára varázsolta, ma komoly kihívókkal kell, hogy szembenézzen. És bizony jelen pillanatban nincs jó bőrben. Ezért is éreztük elérkezettnek az időt arra, hogy néhány keresetlen kérdést intézzünk Alf Covey-hoz, a 3dfx PR menedzseréhez a cég nehézségeivel, jelenével és jövőjével kapcsolatban.

A PC-s játékosok körében a 3dfx név hajdan a 3D grafika szinonimája volt. Ám a Voodoo(1) 3D-gyorsítókártyák megjelenése óta számtalan versenytárs jelent meg a piacon; s ennek eredményeképpen az a cég, amely néhány évvel ezelőtt a háromdimenziós játékok által nyújtott - akkoriban utolérhetetlennek gondolt - egyedi látványvilágot PC-ink monitorára varázsolta, ma komoly kihívókkal kell, hogy szembenézzen. És bizony jelen pillanatban nincs jó bőrben. Ezért is éreztük elérkezettnek az időt arra, hogy néhány keresetlen kérdést intézzünk Alf Covey-hoz, a 3dfx PR menedzseréhez a cég nehézségeivel, jelenével és jövőjével kapcsolatban.

Az interjú a jobb menüből érhető el magyar és angol nyelven.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról