Szerző: Vörös Péter

2000. október 2. 10:24

IBM-PeopleSoft együttműködés ügyfélkapcsolat menedzselési területen

A két cég megállapodott abban, hogy egyesítik erőiket az adatbázis, szerver, szoftver és szolgáltatás területen ahhoz, hogy az IBM DB2 Universal Database adatbázist és S/390 szervereket használó IBM ügyfeleknek a PeopleSoft ügyfélkapcsolat menedzsment (customer-relationship management, CRM) alkalmazásait kínálják. A PeopleSoft az IBM DB2 Universal Database Version 7-et választotta CRM alkalmazása 8-as verziójának elsődleges fejlesztési platformjául.

A most bejelentett együttműködés hasonló ahhoz, mint amelyet a Nagy Kék az olyan CRM gyártókkal kötött, mint a Siebel Systems és a Kana Communications. Az IBM célja e szövetségekkel az, hogy nagy e-üzleti vevőinek segítsen abban, hogy az ügyfélszolgálatot forgalom-teremtő eszközként tudják használni.

A PeopleSoft Internet-alapú CRM alkalmazásával a vállalatok meg tudják állapítani azt, hogy melyek a legnyereségesebb ügyfeleik, ehhez a programcsomag analitikus és adatraktár részeit lehet használni. A termékekhez nyújtott szolgáltatások egyre fontosabbá válnak az üzleti életben és a PeopleSoft CRM alkalmazás segít abban, hogy a vállalatok ne csak reagáljanak a vevők igényeire, hanem meg is előzzék azokat.

A mostani megállapodás alapján kb. 1.300 S/390-es szervert használó IBM vevő fog hozzájutni a PeopleSoft termékéhez.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról