Szerző: Ady Krisztián

2000. szeptember 13. 19:57

S3TC OpenGL alatt az Unreal Tournamentben...

Érdekes módon a fenti dolog nem volt kivitelezhető Windows alatt...mostanáig. A Loki által kiadott Linuxos UT változat ugyanis tartalmazza az OpenGL render S3TC támogatását, azonban a Windows-os változat még a 428-as patch-ban sem támogatta ezt.

Érdekes módon a fenti dolog nem volt kivitelezhető Windows alatt...mostanáig. A Loki által kiadott Linuxos UT változat ugyanis tartalmazza az OpenGL render S3TC támogatását, azonban a Windows-os változat még a 428-as patch-ban sem támogatta ezt.
Szerencsére vannak még vállalkozó emberek: Fredrik Gustafsson fogta a 402-es linux forráskódot, és 4 óra munkával portolta az OpenGL részt Windows alá, készítve egy OpenGlDrv.dll file-t. Működik.
Az intrukciók megtalálhatók - miniFAQ-jával - a készítő "honlapján", valamint figyelmetekbe ajánlanám az InfoGrames fórumát, ahol screenshotokkal is bizonyítják a dolog működőképességét...várhatóan minden kártyán, mely támogatja OpenGL alatt az S3TC textúratömörítést - kiterjesztést - sikerrel használható a fenti driver.

Sokan szembesülnek a cloudos számlájuk elhízásával. Mint ahogyan a test számára is lehetséges egy jó étrend kialakítása a súlyfelesleg elkerülése érdekében, úgy egy kis tervezéssel a felhő költségei optimalizálhatók. Többek között ilyen témákkal foglalkozik a december 9-i HWSW meetup.

a címlapról

Hirdetés

FinOps: a fájdalommentes diéta titka a felhőben

2021. december 8. 23:42

Sokan szembesülnek a cloudos számlájuk elhízásával. Mint ahogyan a test számára is lehetséges egy jó étrend kialakítása a súlyfelesleg elkerülése érdekében, úgy egy kis tervezéssel a felhő költségei optimalizálhatók. Többek között ilyen témákkal foglalkozik a december 9-i HWSW meetup.