:

Szerző: Ady Krisztián

2000. szeptember 13. 19:57

S3TC OpenGL alatt az Unreal Tournamentben...

Érdekes módon a fenti dolog nem volt kivitelezhető Windows alatt...mostanáig. A Loki által kiadott Linuxos UT változat ugyanis tartalmazza az OpenGL render S3TC támogatását, azonban a Windows-os változat még a 428-as patch-ban sem támogatta ezt.

Érdekes módon a fenti dolog nem volt kivitelezhető Windows alatt...mostanáig. A Loki által kiadott Linuxos UT változat ugyanis tartalmazza az OpenGL render S3TC támogatását, azonban a Windows-os változat még a 428-as patch-ban sem támogatta ezt.
Szerencsére vannak még vállalkozó emberek: Fredrik Gustafsson fogta a 402-es linux forráskódot, és 4 óra munkával portolta az OpenGL részt Windows alá, készítve egy OpenGlDrv.dll file-t. Működik.
Az intrukciók megtalálhatók - miniFAQ-jával - a készítő "honlapján", valamint figyelmetekbe ajánlanám az InfoGrames fórumát, ahol screenshotokkal is bizonyítják a dolog működőképességét...várhatóan minden kártyán, mely támogatja OpenGL alatt az S3TC textúratömörítést - kiterjesztést - sikerrel használható a fenti driver.

Október 13-án 6 alkalmas, 18 órás CI/CD alapozó képzést indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról

roszkoszmosz

14

Saját Starlink-riválist indít Oroszország

2025. szeptember 17. 13:43

Az első indítások idén év végén jöhetnek, 2035-re valósulhat meg a teljes, országos lefedettség, beleértve az Észak-sarkvidéket.