Szerző: Bodnár Ádám

2012. november 20. 13:28

Biztonsági szolgáltatást nyújt a Check Point

Két új biztonsági szolgáltatást vezet be a piacra a Check Point, amelynek keretében a vállalat szakemberei magukra vállalják a biztonsági logok figyelését és az üzemeltetők figyelmeztetését, de akár az incidensek kezelésében is segítenek, ha kell.

A Check Point  Software Technologies bejelentette a Check Point ThreatCloud Security Servicest amely a Managed Security és az Incident Response szolgáltatásokat tartalmazza. A vállalat ezzel szeretné segíteni az ügyfeleket hogy jobban átlássák informatikai fenyegetettségeiket és reagálhassanak rájuk.

A ThreatCloud Managed Security Service keretében a biztonsági cég folyamatosan ellenőrzi az ügyfelek hálózatait és gateway-eit az incidensek után kutatva, és az összegyűjtött információk birtokában könnyen érthető figyelmeztetéseket küld az IT csapatnak. Ennél eggyel tovább lép a ThreatCloud Incident Response, amely a biztonsági incidensek során nyújtott, valósidejű szakértői támogatással segíti a vállalatokat a gyorsabb reagálásban, illetve a baj bekövetkezte után a normális működés helyreállításában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A Check Point szerint a szolgáltatások révén a kisebb IT-biztonsági kompetenciával bíró szervezetek javíthatják védettségüket és reagálóképességüket. "Ahogy a biztonsági fenyegetések egyre összetettebbé és gyakoribbá válnak, még a legjobban felszerelt biztonsági teamek számára is jelentős kihívást jelenthet, hogy tartani tudják az iramot. Ezen új szolgáltatási ajánlatunk fontos biztonsági erőforrást kínál ügyfeleink számára"-  mondta Dorit Dor, a Check Point termékekért felelős alelnöke. "A Check Point ThreatCloud Security Services értékes, átfogó szolgáltatásokat nyújt, melyek a nap 24 órájában figyelik az ügyfelek gateway-eit, ugyanakkor a fenyegetésekkel szembeni proaktív védelmet, valamint az iparág vezető szakértőitől származó, valós idejű megoldásokat biztosítanak."

A Check Point által hitelesített biztonsági szakemberek készen állnak, hogy az Incident Response szolgáltatás keretében a biztonsági ellenőrzésekkel kapcsolatos tanácsokat adjanak, segítsék a hibaelhárítást és a védekezést. A szolgáltatás segíti a biztonsági események utáni gyors helyreállást, az üzleti működés mielőbbi újraindítását. Adott helyzetekben felkért szakembereket is bevonnak a hálózatok védelmébe, olyan esetekben, amikor éppen zajlik egy támadás, vagy már sikeresen végrehajtották és ezt felfedezték. A szolgáltatás az incidensek utáni tanácsadás segítségével mérsékeli a jövőbeni biztonsági események számát és súlyosságát.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról