Szerző: Bodnár Ádám

2012. március 30. 12:15

T-Systems lesz a KFKI-ból

A Magyar Telekom vállalati szolgáltatásokat nyújtó leányvállalatai az év során beolvadnak a T-Systems márkaernyő alá, áprilisban a KFKI Zrt. kezdi a sort.

A Magyar Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletágához tartozó leányvállalatok az év során mind felveszik a T-Systems nevet és bekerülnek az anyavállalat márkaernyője alá. Az átalakulás nem csak formai és jogi, hanem a működés szintjén is jelentkezik, amitől hatékonyságnövekedést remélnek a vezetők. Létszámcsökkenés nem várható a mintegy 1800 fős szervezetnél.

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Az első mérföldköve ennek a folyamatnak a legnagyobb leányvállalat, a KFKI Zrt. névváltása. Ezzel kezdődik a T-Systems megújulása, amely az elképzelések szerint az integrációs folyamat végére   Magyarország legnagyobb és egyetlen teljes körű termékportfólióval rendelkező infokommunikációs (ICT) szolgáltatója lesz. A KFKI után beolvad az IQSYS, a Dataplex és az ISH ez év őszére, 2013-ban pedig a Daten-Kontor is. A vállalat átalakulása nem csak márka szintjén történik, egységes értékesítési szervezet is kialakul. A leányvállalatok cégjogi összeolvadását megelőzően a T-Systems értékesítői már a teljes ICT portfóliót biztosítják a nagyvállalati ügyfelek felé.

"A telekommunikáció és az IT konvergenciája, valamint a vállalatok szolgáltatás típusú ICT igényének megjelenése szükségessé teszi olyan partnerek rendelkezésre állását, amelyek megfelelő kompetenciákkal, a koncepcióalkotáson át a megvalósításáig, mindent egy kézből tudnak ügyfeleik részére biztosítani" - mondta Budafoki Róbert, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, a Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezetője, aki április 1-jétől a T-Systems Magyarország Zrt. vezérigazgatói tisztségét is betölti. A kereskedelmi tevékenységet Rékasi Tibor irányítja, az ICT-üzletágat Németh Zoltán, a rendszerintegrációs tevékenységet Ragoncsa Géza, az ügyfélszolgálati operációt Bőthe Csaba vezeti.

a címlapról