:

Szerző: Koi Tamás

2011. november 23. 13:05

Saját dolgozóinak inkább telenoros mobilt ad a Tesco

Kommunikációs fricskát mutatott a Vodafone Magyarországnak ma a Telenor: a cég bejelentette, meghosszabbította a dolgozói szerződésekre vonatkozó, évek óta fennálló megállapodását az áruházlánccal. Vagyis hiába jön a Tesco Mobile, a dolgozóknak még jó darabig telenoros telefonjuk lesz.

A Telenor Magyarország ma bejelentette, hogy meghosszabbította együttműködését a Tesco Globál Áruházak Zrt.-vel, így továbbra is a norvég tulajdonú operátor mobilkommunikációs megoldásait használhatják az áruházlánc dolgozói. A bejelentés tekinthető egyfajta kommunikációs fricskának is, melyet a Vodafone Magyarországnak mutat a szolgáltató: a Vodafone augusztusban jelentette ugyanis be, hogy a Tescóval karöltve létrehozza az első igazi virtuális mobilszolgáltatót itthon. A Tesco Mobile a Vodafone hálózatát fogja használni.

A Telenor immár hét éve biztosít mobilkommunikációs szolgáltatásokat az áruházlánc dolgozóinak, mely ma több mint 100 magyarországi településen közel 22 ezer munkavállalót foglalkoztat. Ebből tízezer dolgozó kap speciálisan az áruházlánc számára kialakított üzleti tarifát, mellyel az alkalmazottak hálózaton kívüli irányokba is a normál lakossági előfizetésekhez képest jóval kedvezőbb percdíjakkal telefonálhatnak. A nagyvállalati ügyfelek behálózása a kedvezmények ellenére megéri a szolgáltatóknak: a Vodafone tavaly például büszkén jelentette be, hogy elhappolta a Malév dolgozói flottáját - éppen a Telenor elől.

Az AI és a nagy full-full-stack trend

Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.

Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.

A Tesco a Telenor legnagyobb olyan ügyfele, amely megvalósította a szolgáltató által is támogatott mobilitási koncepciót, azaz az áruházlánc dolgozói munkájuk során a hangalapú szolgáltatások terén – kiváltva a vezetékes infrastruktúrát – kizárólag mobilkommunikációs szolgáltatást vesznek igénybe.

Ehhez a Telenor az előfizetések mellett olyan virtuális mobil alközpontot biztosít, amely minden olyan funkció ellátására képes, ami a vezetékes alközpontoknál megszokott, sőt mivel a virtuális alközpont üzemeltetése ügyféloldali beruházás nélkül valósítható meg, a több mint 185 telephellyel rendelkező Tesco számára számottevő megtakarítást is jelent - áll a szolgáltató közleményében.

A Tesco és a Telenor meghosszabbított együttműködése kapcsán megkerestük a Vodafone-t is, ahol lapunk kérdésére nem kívánták kommentálni a két cég által megújított dolgozói szerződést a Tesco Mobile összefüggésében.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

5

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.