Szerző: Gálffy Csaba

2011. június 9. 13:48

Szolgáltatással törne be a D-Link a nagyvállalati piacra

D-Link Assist néven szolgáltatást jelentett be a gyártó: a kritikus hálózati elemekhez mostantól külön vásárolható négy órán belüli helyszíni csere az ország egész területén. A szolgáltatás három évre rendelhető meg gyakorlatilag bármilyen termékhez, árát a versenytársak alá szabták.

A D-Link a lépéstől azt várja, hogy az olyan nagyvállalatok is elkezdik vásárolni a termékeit, ahol a magas rendelkezésre állás, és az azonnali teljes körű terméktámogatás legalább olyan fontos, mint az eszközök műszaki tulajdonságai. A D-Link ezért a 2010-ben bevezetett NBD (next business day - következő munkanap) szerviztámogatás fölé kiépítette az országos lefedettséggel rendelkező új hálózatot, amely Magyarország legtávolabbi pontjain is képes cserélni az összes problémás terméket maximum 4 órán belül, a nap minden szakában, a hét minden napján.

D-Link Assist

A szervizszolgáltatás három csomagban vásárolható meg, a Gold csomag rendelkezik a fent említett 24/7-es, maximum 4 órán belüli csere garanciájával. A csomag ára a legdrágább termékek esetében is 200 ezer forint alatt marad egy hároméves periódusra, a szolgáltatás az eszközök élettartama alatt bármikor megrendelhető. Az Assist Silver aznapi segítségnyújtást ígér 8 és 17 óra között munkanapokon. A korábban bevezetett NBD szolgáltatás a harmadik, Bronze nevezetű csomag, a kevésbé kritikus eszközökhöz - értelemszerűen ez is kerül a legkevesebbe.

A D-Link Assist az összes vállalati termékhez megvásárolható, beleértve a switcheket, vezeték nélküli egységeket és adattárolókat, illetve a megfigyelő eszközöket is. Az Assist egy- és hároméves periódusra rendelhető meg, az árak a termék és a szolgáltatás szintjének függvényében változnak. Az Assist mellé telepítési és konfigurációs szolgáltatás is vásárolható, ebben az esetben a D-Link DCP vizsgával rendelkező mérnökök üzemelik be helyben a vásárolt eszközöket.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A szolgáltatás telefonos bejelentés alapján működik, a felhasználó vállalat értesíti a D-Link-et a termékhibáról, és amennyiben a hiba elhárítása nem oldható meg távolról, a szerződésben foglalt reakcióidőn belül egy új eszközzel cserélik a használtat. Amennyiben a felhasználónak telepítési szerződése is van, az új elem konfigurációját is a D-Link végzi el.

A D-Link nagy reményeket fűz a szolgáltatás bevezetéséhez, amely hozzájárulhat a cég termékeinek nagyvállalati körben történő elterjedéséhez. "A D-Link Assist óriási előrelépés a sok kilences rendelkezésre állást igénylő vállalati és intézményi vásárlók számára. A szolgáltatással teljessé válik a D-Link kínálati portfóliója, amely így az ügyfelek igényeit nem csak termék szinten, hanem szolgáltatási oldalon is ki tudja elégíteni" - mondta Élő András, a D-Link magyarországi vezetője.

Boxee itthon

A D-Link bejelentette azt is, hogy nemsokára elérhetőek lesznek nagy tételben a Boxee otthoni hálózati médialejátszók. A terméket egyes partnerek már forgalmazzák, a komolyabb raktárkészlet kialakítása után pedig a Boxee bárki számára elérhető lesz. Az Intel Atom alapokon futó lejátszó a jövőben várhatóan magyar tartalmakkal is rendelkezni fog, a D-Link már tárgyalásokat folytat a magyar tévékkel és egyéb tartalomkészítőkkel a megfelelő együttműködés kialakításáról.

Újdonság, hogy a hamarosan a polcokra kerülnek a D-Link otthoni megfigyelésre alkalmas vezetéknélküli IP-kamerái is. A kamerákhoz kapcsolódik a mydlink.com szolgáltatás is, amely képes mozgás érzékelése esetén email figyelmeztetést küldeni, a közvetített képet pedig mind böngészőből, mind iOS és Android alapú telefonról élőben követhetjük. A kamerák kifejezetten alacsony, 19 ezer forintos végfelhasználói áron lesznek elérhetőek - a kapcsolódó szolgáltatás pedig ingyenesen elérhető.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról