:

Szerző: Koi Tamás

2011. március 30. 12:29

Új mobilnet-csomagok és kisebb áremelés a T-Mobile-nál

Új mobilinternet-díjcsomagokat vezet be kínálatába áprilistól a T-Mobile, a szolgáltató emellett egy hónappal később bizonyos díjcsomagok percdíjait csekély mértékben megemeli.

A jövő hónap elejétől átalakítja mobilinternet-szolgáltatás kínálatát a T-Mobile, a portfólióba több új csomag is bekerül, ezek azonban többnyire csak a nevükben változnak majd a jelenleg is piacon lévő ajánlatokhoz képest. A Go!Net csomagok előre fizetős, azaz dominós, valamint utólag fizetős, havi díjcsomagként is elérhetők lesznek április 1-től, a legfontosabb - és a legtöbb esetben egyetlen - különbség a régi díjcsomagokhoz képest az lesz, hogy megszűnik a túlforgalmazási díj.

Eltűnik a túlforgalmazási díj

A péntektől elérhető díjcsomagok Go!Net S, Go!Net M és Go!Net L néven jelennek meg a szolgáltató választékában, a kifejezetten mobilos böngészéshez ajánlható díjcsomagok rendre 30, 100 és 500 megabájt leforgalmazható adatmennyiséget tartalmaznak majd. A T-Mobile a limitet elérve az aktuális számlázási időszak végéig lassítja a kapcsolatot, legfeljebb 32 kbps letöltési és feltöltési sebességre. A három új díjcsomag közül valójában csak a Go!Net S tekinthető új konstrukciónak, hiszen 30 MB-os korlátos csomagja nincs a T-Mobile-nak, a cég jelenleg egy 40 MB-os díjcsomagot árul Net 40 MB néven, valamivel drágábban.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

A Go!Net S, a Go!Net M és a Go!Net L díjcsomagok havi 590, 990 és 1990 forintos díjfizetés mellett vehetők igénybe, a Go!Net M és a Go!Net L esetében a díjcsomag ára és a benne foglalt adatmennyiség megegyezik a jelenlegi  Net 100 MB és Net 500 MB csomagok paramétereivel (leszámítva a túlfogyasztási díjat).

A szolgáltató a pre-paid, vagyis dominós ügyfelek számára is elérhetővé teszi az új small screen csomagokat, illetve a nagyobb értékű netes előfizetéseket átnevezi, így azok Domino RelaxNet M és Domino RelaxNet L néven szerepelnek majd a továbbiakban a kínálatban (ezeknél szintén megszűnik a túlforgalmazási díj).

Árcsökkentés helyett áremelés

Az új mobilnet-csomagok bevezetését követő hónapban, május 1-től kisebb árkorrekciót hajt végre MédiaMánia díjcsomag-családjában, valamint a Domino kártyás előfizetésnél a T-Mobile. A MédiaMánia díjcsomagoknál a legkisebb, XS konstrukciót leszámítva minden esetben 1 forinttal emelkedik a hálózaton belüli és hálózaton kívüli percdíj, míg a standard Domino díjcsomagnál 2 forinttal nő minden normál percdíj.

Szerettük volna megtudni a T-Mobile-tól, hogy mi indokolja az áremelést a fenti díjcsomagok esetében, különös tekintettel arra, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság február végén közzétett, a helyhez kötött és a mobil nagykereskedelmi árakat szabályozó határozat-tervezetei kifejezetten azt a célt szolgálják, hogy a kiskereskedelmi árak csökkenjenek a szolgáltatóknál, vagyis mérséklődjenek a percdíjak. A szolgáltató szerint "az ármódosítás csak bizonyos díjcsomagokat érint, és annak mértéke a fogyasztói inflációt követi, továbbá megfelel a távközlési piacon tapasztalható folyamatoknak."

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.