Szerző: Koi Tamás

2010. szeptember 22. 13:32

Új területek felé puhatolózik a Magyar Telekom

Nehéz időszak a mostani mind az ország, mind a telekommunikációs szektor számára, de a Magyar Telekom ettől függetlenül állja a sarat, és az új területeken is jól teljesít - mondta el egy mai sajtóbeszélgetésen Christopher Mattheisen, a vállalat elnök-vezérigazgatója.

A cég első embere a Magyar Telekom két új vezérigazgató-helyettesét bemutató beszélgetés bevezetőjében kiemelte, a mobilpiacon egészségesen tartja vezető pozícióját a T-Mobile, miközben a mobilinternet-piacon kiemelkedő fölénnyel vezet a szolgáltató két riválisa előtt. A T-Home közben a felhasználói bázis alapján a tévészolgáltatások piacán a második legerősebb márkává vált, több mint 700 ezer előfizetővel. Mattheisen hozzátette, azért döntöttek a Magyar Telekomnál úgy, hogy a cégnél a marketinget és az értékesítést a korábbi összevont szervezeti egységből két igazgatóság alá szervezzék, hogy a vállalat gyorsabban tudjon reagálni a piac változásaira.

Király István, a Magyar Telekom új marketing vezérigazgató-helyettese elmondta, a cég a továbbiakban a kis- és középvállalati szegmensre is kiemelt fókuszt kíván helyezni, ezzel együtt új fogyasztói szegmenseket határoz meg már meglévő és potenciális fogyasztói igényeket kiszolgálva. Király hozzáfűzte, cégénél az ügyfeleket a folyamatosan bővülő szolgáltatáspaletta mellett teljesen integráltan kezelik, függetlenül attól, hogy milyen szolgáltatásokat vesznek igénybe.

Az új marketingvezető rámutatott, a közelmúltban bevezetett, telekommunikációs és egyéb szolgáltatások alapvetően jól teljesítenek, annak ellenére, hogy némelyik csak korlátozott ügyfélkör számára érhető el, másokat pedig alig reklámozott a cég. Ez utóbbi kategóriába tartozik a nyár elején bevezetett, vezetékes telefont, mobiltelefonos szolgáltatást, internetet és tévészolgáltatást magába foglaló Paletta díjcsomag-család, melyet immár 13 ezren fizettek elő a cégnél, jóllehet a kampányt csak most kezdte el a Magyar Telekom. Király emellett a cég energiapiaci szereplését emelte ki - itt a vállalatnak már több mint 15 ezer ügyfele van, pedig a T-Home áram- és gázértékesítési projekt egyelőre csak bizonyos településeken és csupán két budapesti kerületben indult el.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Az új vezető a végberendezések kapcsán forradalmi változásokról beszélt az okostelefonok, illetve az LCD/plazmatévék terjedésének köszönhetően - ezek népszerűsége a kapcsolódó szolgáltatások révén komoly kihatással lehet a Magyar Telekom különböző piacokon elért eredményeire. A vezérigazgató-helyettes kifejtette, ma - nagy mértékben az iPhone-nak köszönhetően - a hazai felhasználók kezében lévő okostelefonok közel fele a T-Mobile hálózatához kapcsolódik, a cég havonta átlagosan 10-15 ezer okostelefont értékesít.

A T-Mobile kínálatában éppen pénteken, nulla órától érhető el az idei év egyik legsikeresebbnek mondható okostelefonja, az iPhone 4, melyet a szokott időponthoz képest némi késéssel kezdett el forgalmazni a Magyar Telekom. A készülék ára egyelőre nem nyilvános, azt azonban elárulta Keszég Attila, a cég új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettese, hogy a mobilt országszerte 17 T-Pontban lehet majd megvásárolni péntektől.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról