:

Szerző: Vörös Péter

2000. augusztus 11. 10:31

A Sony lehagyta a Toshiba-t a japán PC piacon

A MultiMedia Research Institute piackutató cég felmérése szerint a második negyedévben a Sony több PC-t adott el Japánban, mint a Toshiba - ez most először fordult elő. A Sony piaci részesedése 7,1%-ra nőtt a tavalyi 3,9%-ról.

A NEC továbbra is az első számú PC gyártó a japán piacon 24%-os részesedéssel (ez 6%-os csökkenés a tavalyi adatokhoz képest), a Fujitsu a második 19%-kal, míg az IBM Japan a harmadik 8,8%-kal. A Sony-nak most először sikerült megszereznie a negyedik helyet.

A tanulmány szerint az összes PC eladások darabszámban 42%-kal, 3,12 millióra nőttek, értékben a növekedés 24%-os volt, immár 5,2 milliárd $-t tett ki a japán PC piac.

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról