Szerző: Koi Tamás

2009. június 5. 14:58

Push e-mail szolgáltatás indult djuice-ügyfeleknek

A fiatalabb korosztályt célzó djiuce márka kínálatába is bevezeti a push e-mail szolgáltatást a Pannon. A Telenor tulajdonában álló operátor szerint a djuice mobile mail különösen jó szolgálatot tehet azoknak a fiataloknak, akik nyáron kevesebbet ülnek otthon, de ettől függetlenül rendszeresen el akarják érni e-mail postafiókjukat.

A djuice mobile mail a főként üzletemberek által használt push e-mail technológiára épít. Ezt az e-mail továbbítási módszert korábban leginkább a BlackBerry okostelefonokhoz kötötték, így minden hazai szolgáltatónak, köztük a Pannonnak is van BlackBerry push-email szolgáltatása (a cég emellett egy E-mail Exchange és E-Phone Corporate nevű push-email szolgáltatást is kínál ügyfeleinek).

A Pannon szerint a djuice mobile mail használatához nem szükséges semmilyen külön szoftvert letölteni, azt bármilyen, push e-mail techológiát támogató mobiltelefonnal aktiválni lehet. A szolgáltatásért havonta 300 forintot kér az operátor -- ez 100 megabájt adatforgalmat foglal magába, melyet kizárólag az e-mailek és a csatolmányok letöltésére lehet használni. A rendszer az adatforgalom csökkentése érdekében a képeknél tömörítési technikát használ.

A szolgáltató áprlis elején jelentette be, hogy megújítja djuice márkáját, mely az újabb dizájnon túl új, közösségi és kommunikációs szolgáltatások bevezetésével is jár. Ennek egyik első lépése a djuice mobile mail, a Pannon emellett közösségi oldalakkal is integrálná a szolgáltatásait. Az operátor illetékese az új djuice bemutatása kapcsán előrevetítette, hogy a szolgáltatások egy része ingyenes lesz, de lesz amiért fizetni kell, a szolgáltatás jellegétől és az igénybevétel időszakától, rendszerességétől függően legfeljebb pár száz forintot, azonban ezen felül nem kell majd extra adatforgalmi díjat fizetni (kivéve roaming esetén).

A djuice mobile mail-lel kompatibilis telefonok listája, valamint a szolgáltatással kapcsolatos további információk a Pannon erre a célra létrehozott weboldalán találhatók.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról