Szerző: Koi Tamás

2009. május 14. 17:12:00

A nyárra eltörlik a roamingdíjakat a Vodafone-nál

Egy háromhónapos promóció keretén belül külföldről is belföldi tarifával telefonálhatnak, vagy küldhetnek szöveges és multimédia üzeneteket a Vodafone brit előfizetői, azaz az operátor lényegében eltörli a roamingtarifákat. A szolgáltató anyaországában élők egy másik, holnaptól élő tarifakedvezmény révén otthonról is lényegesen kedvezőbb percdíjakkal telefonálhatnak külföldre.

Az angol Vodafone akciója június elsején kezdődik és 35, elsősorban európai ország roaminghálózatára terjed ki. Ezekben az országokban a szolgáltató kártyás és havi előfizetéses ügyfelei a belföldön is alkalmazott tarifákkal telefonálhatnak, illetve küldhetnek szöveges üzeneteket. Az akcióban való részvételnek egyetlen feltétele van, az ügyfélnek meg kell rendelnie a havidíjmentes Vodafone Passport opciót.

Ez az opció ugyanúgy működik, mint a többi, így köztük a magyarországi leányvállalat kínálatában szereplő Vodafone Passport, június 1-től augusztus végéig azonban a 75 pennys egyszeri kapcsolási díjat sem kell kifizetniük a szolgáltató ügyfeleinek. A promóciót bizonyos üzleti díjcsomagok előfizetői számára is kiterjeszti a vállalat. Az operátornak jelenleg 18 millió előfizetője van az anyaországban, azt azonban nem tudni, hogy Nagy-Britanniában hány Vodafone Passport lett aktiválva (Európa-szerte 22 millió passportos ügyél van). A promóció lejártával az ügyfelek akár azonnal lemondhatják a Passport opciót.

A brit Vodafone ezzel együtt holnaptól bevezet a portfóliójába egy új opciós csomagot, mely abban az esetben ad kedvező tarfiát, ha az ügyfél otthoni hálózatból külföldre telefonál. A Vodafone International opciót kizárólag a Simply tarifacsomag előfizetői vehetik igénybe -- ők a belföldi percdíjaknál is kedvezőbb, percenként 5 pennys tarifával telefonálhatnak majd 54 országba.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 29. 11:46

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy 10 alkalmas, 30 órás online képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.