Szerző: Vörös Péter

2000. március 15. 19:56

A Cargill és az Ariba e-piacteret indítanak az amerikai élelmiszeripar számára

A Minneapolis-i központú, élelmiszergyártó Cargill Inc. bejelentette, hogy alig két héten belül újabb B2B e-piactér (business-to-business electronic marketplace) elindításában segédkezik. Az augusztusban induló Web-hely neve Novopoint.com lesz, a célpiac pedig a 300 milliárd $-os amerikai élelmiszeripar. A Web-hely kialakításához az Ariba Inc. B2B Commerce platformját fogják használni. A Cargill szerint az élelmiszeripar számára évi 5-10 milliárd $-t is kitehet az e-piactér révén elérhető megtakarítás. (A hónap elején jelentette be a cég azt, hogy a Du Pont-tal és a Cenex Harvest States Cooperatives-szel szövetkezve május 1-én Rooster.com néven online tőzsdét indítanak el, amelyen az adás-vétel az amerikai farmereket fogja szolgálni.)

A Minneapolis-i központú, élelmiszergyártó Cargill Inc. bejelentette, hogy alig két héten belül újabb B2B e-piactér (business-to-business electronic marketplace) elindításában segédkezik. Az augusztusban induló Web-hely neve Novopoint.com lesz, a célpiac pedig a 300 milliárd $-os amerikai élelmiszeripar. A Web-hely kialakításához az Ariba Inc. B2B Commerce platformját fogják használni. A Cargill szerint az élelmiszeripar számára évi 5-10 milliárd $-t is kitehet az e-piactér révén elérhető megtakarítás. (A hónap elején jelentette be a cég azt, hogy a Du Pont-tal és a Cenex Harvest States Cooperatives-szel szövetkezve május 1-én Rooster.com néven online tőzsdét indítanak el, amelyen az adás-vétel az amerikai farmereket fogja szolgálni.) [Computerworld]

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról