Szerző: Bodnár Ádám

2005. november 9. 15:26

Megnyílt a HP új Menedzselt Biztonsági Központja

A kéthetes próbaüzemet követően a mai napon megnyílt a HP Magyarország új Menedzselt Biztonsági Központja (Managed Security Center, MSC). A cég 2003 óta foglalkozik biztonsági outsourcing tevékenységgel, a fejlesztéseknek köszönhetően a HP ezen tevékenysége mostantól a Hitel és Pénzintézeti Törvényeknek is megfelel, így megindulhattak a tárgyalások a szolgáltatást igénybe venni kívánó pénzintézetekkel is.

[HWSW] A kéthetes próbaüzemet követően a mai napon megnyílt a HP Magyarország új Menedzselt Biztonsági Központja (Managed Security Center, MSC). A cég 2003 óta foglalkozik biztonsági outsourcing tevékenységgel, a fejlesztéseknek köszönhetően a HP ezen tevékenysége mostantól a Hitel és Pénzintézeti Törvényeknek is megfelel, így megindulhattak a tárgyalások a szolgáltatást igénybe venni kívánó pénzintézetekkel is.

A most nyílt központban jelentős változások mentek végbe, új monitorozó rendszer kapott helyet HP Opvenview Internet Services alapokon, és a fizikai biztonság is megerősödött, melynek részét képezi egy különálló riaszt rendszer, külön klíma, videokamera, biometrikus és azonosítókártyás beléptető rendszer. A technikai hátteret olyan megbízható, stabil pénzügyi háttérrel rendelkező piacvezetőkkel biztosítják, mint a Checkpoint, Nokia és Cisco. A szolgáltatás részletes szabályzat rendszerét a HP CISA, CISSP és ITIL minősítésű szakemberei dolgozták ki.

Az eddigi ügyfélkör jellemzően a közép- és nagyvállalati körből került ki, akik tűzfalaik üzemeltetését kiszervezték. A központ feladatai közé tartozik a változáskezelés, ügyféltől jövő változtatási kérések vizsgálata, elvégzése, hibajavító foltok (patchek) kiértékelése, telepítése, tűzfal-rendszerek monitorozása, hibakeresés, valamint biztonsági konzultáció a rendszerekhez kapcsolódóan. A HP biztonsági outsourcing ügyfelei közé olyan neves cégek tartoznak, mint a British American Tobacco Hungary, a Dreher vagy a Bricostore.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról