Szerző: Bodnár Ádám

2005. november 3. 15:45

Új szolgáltató a hazai távközlési piacon

A Consolidated Communications Corporation orosz és közép-európai telekommunikációs és internetszolgáltató elindította közvetítő előválasztásos telefonszolgáltatását a magyar telekommunikációs piacon, és a cégcsoport magyarországi leányvállalata, a 3C Kft. aláírta első, országos viszonteladói szerződését a szolgáltatás értékesítésére.

[HWSW] A Consolidated Communications Corporation orosz és közép-európai telekommunikációs és internetszolgáltató elindította közvetítő előválasztásos telefonszolgáltatását a magyar telekommunikációs piacon, és a cégcsoport magyarországi leányvállalata, a 3C Kft. aláírta első, országos viszonteladói szerződését a szolgáltatás értékesítésére.

A június végi bejelentés óta a rendszer tesztelése megtörtént és mára aláírták az első szolgáltatói szerződéseket. A szolgáltatás T-Com területen, illetve a 3C partnere által biztosított budapesti, miskolci, győri, székesfehérvári, tatabányai, kecskeméti, pécsi, debreceni és zalaegerszegi végpontokon vehető igénybe. A 3C állítása szerint hívási szokásoktól függően akár 10-35 százalékos, szélsőséges esetben akár 50 százalékos megtakarítás is elérhető a havi telefonszámlán a versenytársak áraihoz képest. A vállalat elsősorban a kis- és középvállalatok érdeklődésére számít.

A 3C igen fontos előnye a hasonló szolgáltatást biztosító vállalatokkal -- például a TELE2-vel -- szemben, hogy a kedvezőbb percdíjakhoz nem szükséges előhívó számot tárcsázni, az ügyfél és a 3C között létrejött szerződés után a hívások átirányítása teljesen automatikus. Ez főleg vállalatok esetében jelenthet előnyt, hiszen szükségtelenné válik a telefonközpontok, alközpontok átprogramozása. A vállalat tarifastruktúrája ráadásul igazodik a T-Com-éhoz, így a percdíjak közvetlenül összehasonlíthatók. A 3C és az ügyfél közötti szerződés határozatlan időre szól, 8 napos felmondási idővel, nincs belépési és havidíja sem -- tudtuk meg a vállalattól.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról