Szerző: Bodnár Ádám

2005. október 27. 13:34

Motorola RAZR V3: a telefonok sztárja, a sztárok telefonja

Noha a világpiacon a Nokia a legnagyobb mobiltelefon-szállító, az Egyesült Államokban toronymagasan a Motorola vezeti az eladásokat -- derül ki az NPD Group harmadik negyedéves jelentéséből. Az USA-ban a harmadik negyedévben összesen 31,6 millió készülék talált gazdára, ez a második negyedévhez képest 7 százalékos, éves szinten 30 százalékos növekedést jelent.

[HWSW] Noha a világpiacon a Nokia a legnagyobb mobiltelefon-szállító, az Egyesült Államokban toronymagasan a Motorola vezeti az eladásokat -- derül ki az NPD Group harmadik negyedéves jelentéséből. Az USA-ban a harmadik negyedévben összesen 31,6 millió készülék talált gazdára, ez a második negyedévhez képest 7 százalékos, éves szinten 30 százalékos növekedést jelent.

A Motorola az összes eladások 30 százalékát adta, a vállalat készülékeinek sikerét jelzi, hogy az Egyesült Államok legkelendőbb mobiltelefonja a szupervékony RAZR V3 volt, az öt legnépszerűbb típusból pedig összesen három volt Motorola-gyártmány. A hírességek is szeretnek RAZR-jükkel villogni, ilyet használ többek között Clint Eastwood, Jamie Foxx, Lindsay Lohan, Nicole Ritchie, valamint a teniszező Maria Sharapova, az ő számára a Motorola egy speciális, rózsaszín változatot is készített. A rózsaszín RAZR karácsonytól már az üzletekben is kapható lesz, de csak korlátozott számban.

Az amerikai piacon a gyártók rangsorában a második helyen holtverseny alakult ki, a Nokia, az LG és a Samsung egyaránt 16 százalékos részesedéssel rendelkeztek -- áll az NPD Group felmérésében. Az amerikai piac öt legnépszerűbb készüléke közül a három Motorola-modell mellé a Nokia a 6010-et, az LG pedig a VX6100-at delegálta, előbbi a második, az utóbbi pedig a harmadik volt a népszerűségi listán a RAZR V3 mögött.

Ha csak a GSM szabványú mobiltelefonokat vesszük figyelembe, a Motorola piaci részesedése 39 százalék volt, a Nokiáé 22 százalék, a Samsungé pedig 14 százalék. A CDMA rendszerű készülékek szegmensét az LG vezette 27 százalékos részesedéssel, a Samsung és a Motorola egyaránt 18 százalékot tudhatott magáénak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról