Szerző: Bodnár Ádám

2005. augusztus 24. 11:48

Fellebben a fátyol az Intel VIIV-ról

Idén januárban reppentek fel az első hírek az Intel által bejegyzett VIIV márkanévről, akkor mindenki azt találgatta, vajon a 64 bites felépítésű vagy a kétmagos processzorok népszerűsítésére használja majd fel a vállalat. Most azonban végre fény derült a nagy titokra: azok a számítógépek kapják majd meg a VIIV logót, amelyeket kifejezetten multimédiás feladatok, például videók rögzítésére vagy zenelejátszásra terveztek.

[HWSW] Idén januárban reppentek fel az első hírek az Intel által bejegyzett VIIV márkanévről, akkor mindenki azt találgatta, vajon a 64 bites felépítésű vagy a kétmagos processzorok népszerűsítésére használja majd fel a vállalat. Most azonban végre fény derült a nagy titokra: azok a számítógépek kapják majd meg a VIIV logót, amelyeket kifejezetten multimédiás feladatok, például videók rögzítésére vagy zenelejátszásra terveztek.

Ha hihetünk a híreknek, azok a számítógépek kapnak majd VIIV matricát, amelyek Intel processzort, Intel chipkészletet, valamint a multimédiás feladatok ellátásához szükséges szoftvereket tartalmaznak. A vállalat a napokban indítja útjára a VIIV marketing-kampányt annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vásárlót győzze meg arról, a számítógépeknek ma már helye van egy modern nappaliban.

A VIIV kampány ötlete Eric Kimtől, az Intel értékesítésért és marketingért felelős vezetőjétől származik. Kim idén januárban csatlakozott a vállalathoz, korábban a Samsung Electronics sorait erősítette.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról