Szerző: Bodnár Ádám

2005. augusztus 17. 13:50

A Gazdasági Versenyhivatalhoz fordul a T-Com reklámfilmje miatt a TELE2

Miután a T-Com nem reagált a TELE2 múlt heti írásos megkeresésére, a cég a mai napon beadványt nyújtott be a Gazdasági Versenyhivatalhoz és a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez a T-Com Favorit díjcsomag televíziós reklámjai ellen.

[HWSW] Miután a T-Com nem reagált a TELE2 múlt heti írásos megkeresésére, a cég a mai napon beadványt nyújtott be a Gazdasági Versenyhivatalhoz és a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez a T-Com Favorit díjcsomag televíziós reklámjai ellen.

A TELE2 szerint az ingyenbeszélgetést ígérő díjcsomagról a reklámfilmben nem hangzik el, hogy az ingyenes percekhez külön havidíjért juthat hozzá az előfizető, vagyis valójában nem ingyenesek, ezen kívül a nulla forintos percdíj és a napi 18 óra ingyenes beszélgetés lehetősége csak bizonyos megkötések esetén érvényesek. A TELE2 szerint ezekről a megkötésekről azonban a reklámfilm csak olvashatatlanul apró betűkkel ad tájékoztatást.

A TELE2 levélben fordult a T-Comhoz a reklámfilm sugárzásának beszüntetését kérve, mivel az megtévesztheti a fogyasztókat. A T-Com mindezidáig nem reagált a TELE2 megkeresésére, ezért a vállalat a hatósági eljárás megindítása mellett döntött.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról