Szerző: Budai Péter

2005. június 13. 08:59

Középvállalatoknak szánt ügyfélkiszolgáló rendszert jelentett be az Euronet

Az Euronet és a Microsoft együttműködésének eredményeként elérhető a Genesys Express kontakt center és a Microsoft CRM vállalati ügyfélkezelő rendszer szorosan integrált kombinációja. Mindkét termék magyar nyelven szólal meg, és képesek együtt ellátni egy kis- és középvállalat valamennyi kapcsolattartási feladatát.

[HWSW] Az Euronet és a Microsoft együttműködésének eredményeként elérhető a Genesys Express kontakt center és a Microsoft CRM vállalati ügyfélkezelő rendszer szorosan integrált kombinációja. Mindkét termék magyar nyelven szólal meg, és képesek együtt ellátni egy kis- és középvállalat valamennyi kapcsolattartási feladatát.

CRM és Call Center egy megoldásként

Az integrációt az Euronet idén tavasszal, a Microsoft segítségével valósította meg közel két emberhónap munkával. A szoftverrendszert nyár végén mutatják be a nagyközönségnek a gyakorlatban, addig csak egy szűkebb kör tekinthet be működésébe.

A termékcsomag szabványos technológiákra épül, ezáltal szinte bármilyen telefonközponthoz csatlakoztatható, legyen az IP-alapú, vagy akár hibrid környezet. A rendszer működtetéséhez azonban Windows szerver szoftverekre van szükség, név szerint Windows Serverre, SQL Serverre és Exchange Serverre.

Az Euronet a megoldást elsősorban a sok ügyféllel dolgozó középvállalatoknak ajánlja, akik éves forgalma meghaladja az egymilliárd forintot. Ebbe a kategóriába sorolhatóak például a szolgáltatócégek, kisebb pénzügyi intézmények, autókereskedők, utazási irodák.

Egyre több vállalat szeretne javítani ügyfélkapcsolatain

"Mindannyian tudnánk sorolni a negatív példákat az ügyfeleket ok nélkül várakoztató, bonyolult call centerekre. Az egymástól függetlenül működő megoldások nehézkesen adják át egymásnak azokat a személyre szabott információkat, amelyek segítségével az ügyfélkezelés jól működhet. A kontakt centerek a lehetőséget adják, hogy a megkeresések kezelése gyors és hatékony, a CRM pedig hogy az ügyfelek kiszolgálása testre szabott legyen. Az óriás cégek többségénél ez egyre inkább megoldódik, és a verseny fokozódásával már a néhány száz vagy néhány ezer ügyféllel kommunikáló középvállalatok számára is fontossá válik az ügyfél-elégedettség növelése" -- foglalta össze Balogh Levente, az Euronet Rt. vezérigazgatója a megoldáscsomag lényegét.

A termékcsomag beszerzésében segíthet a GVOP "Vállalaton belüli elektronikus üzleti rendszerek" (GVOP-2005-4.1.1) pályázata, amellyel a költségek 50 százaléka EU-s forrásból biztosítható. A pályázati anyag elkészítéséhez a Microsoft segítséget nyújt a közelmúltban elindított EU Grants Advisor pályázati tanácsadó programja keretében.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról