Szerző: Ady Krisztián

2005. április 14. 12:24

Új LCD-termékvonallal bővíti kínálatát a Fujitsu Siemens Computers

A Fujitsu Siemens Computers új, alsó szegmenst célzó, Value Line termékvonalba tartozó LCD-monitorokkal egészítette ki termékkínálatát. Az új termékcsaládot elsőként a hannoveri CeBIT-en mutatta be a vállalat. A vállalat mindhárom termékvonala megújult, vonzó külsőt kapott, a keskeny szegély és a karcsú kivitel a munkaasztal elegáns kiegészítőjévé varázsolja a monitorokat.

[HWSW] A Fujitsu Siemens Computers új, alsó szegmenst célzó, Value Line termékvonalba tartozó LCD-monitorokkal egészítette ki termékkínálatát. Az új termékcsaládot elsőként a hannoveri CeBIT-en mutatta be a vállalat. A vállalat mindhárom termékvonala megújult, vonzó külsőt kapott, a keskeny szegély és a karcsú kivitel a munkaasztal elegáns kiegészítőjévé varázsolja a monitorokat.

Az új állvány függőlegesen is széles tartományban állítható és dönthető, így a kijelző alja akár az asztal síkjára is letehető, nyak- és gerinckímélő testtartást biztosítva. A Premium monitoroknál a képernyő 90 fokos elforgatására is lehetőség van, így például az A4 méretű dokumentumok teljes egészében megjeleníthetők.

A lecsökkentett, 8 ms-os válaszidő mellett egyes típusoknál a kontrasztarány az 1000:1-et is elérheti, a láthatósági szög pedig 178 fokos. A Business Line és Premium Line monitorok 17 és 19 hüvelykes méretben kerülnek forgalomba, kiegészítve a Premium család 20 hüvelykesével, míg a Value Line monitorok 15 és 17"-os méretben lesznek kaphatók.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról