Szerző: Bodnár Ádám

2005. április 4. 11:17

Kevesebbszer, de hosszabban beszélünk vezetékes telefonon

Február végére a bekapcsolt vezetékes fővonalak száma a január végihez képest több mint 14 ezerrel, 3 534 544-re csökkent -- közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH). Februárban a 100 lakosra jutó fővonalszám is csökkent, ez a mutató a hónap végén 35,01 volt, míg január végén 35,15. Egy évvel korábban 100 magyarországi lakosra még 35,57 vezetékes fővonal jutott.

[HWSW] Február végére a bekapcsolt vezetékes fővonalak száma a január végihez képest több mint 14 ezerrel, 3 534 544-re csökkent -- közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH). Februárban a 100 lakosra jutó fővonalszám is csökkent, ez a mutató a hónap végén 35,01 volt, míg január végén 35,15. Egy évvel korábban 100 magyarországi lakosra még 35,57 vezetékes fővonal jutott.

2005 februárjában az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama a januári 226,8 percről 215,0 percre csökkent, a kezdeményezett hívások átlagos időtartama az egy hónappal korábbi 3,31 percről 3,37 percre nőtt. Tavaly februárban még átlagosan 237 percnyi hívást kezdeményeztek a fővonal-tulajdonosok, azonban a hívások átlagos időtartama még csak 3,15 perc volt.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról