Szerző: Bodnár Ádám

2005. március 16. 14:47

Sun hardverre kerül át a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélkezelő rendszere

A Sun Microsystems a Deutsche Telekomnál bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét. A rendszer a Deutsche Telekom egyik központi alkalmazása lesz, amely 20 ezer felhasználót szolgál ki, és a 40 millió vezetékes ügyfélhez kapcsolódó alapvető fontosságú üzleti folyamatokat -- beleértve a számlakiegyenlítéssel, a reklamációkkal és a fizetési felszólításokkal kapcsolatos tevékenységeket -- hangolja össze. Az adatbázis jelenleg 250 millió adatrekordot, azaz mintegy 9 terabájtnyi adatot tartalmaz.

[HWSW] A Sun Microsystems a Deutsche Telekomnál bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét. A rendszer a Deutsche Telekom egyik központi alkalmazása lesz, amely 20 ezer felhasználót szolgál ki, és a 40 millió vezetékes ügyfélhez kapcsolódó alapvető fontosságú üzleti folyamatokat -- beleértve a számlakiegyenlítéssel, a reklamációkkal és a fizetési felszólításokkal kapcsolatos tevékenységeket -- hangolja össze. Az adatbázis jelenleg 250 millió adatrekordot, azaz mintegy 9 terabájtnyi adatot tartalmaz.

Az SAP-rendszer frissítésének és a Sun-hardverekre való egységes átállásnak köszönhetően a Deutsche Telekom legalább 50 százalékkal csökkentheti fejlesztési és üzemeltetési költségeit, a technikai hibák számát, valamint ügyfélkapcsolat-kezelési ágazata egészében optimalizálhatja a folyamatokat és a munkaerő-kihasználást. A cél elérése érdekében a Deutsche Telekom összes telepített ügyfélszámla-kezelő rendszerét egy vadonatúj Sun rendszerre vonta össze, átállt az SAP R/3 4.7.1-es verziójára, és átszervezte számlázási rendszerét.

A Siemens RM 600 rendszerén alapuló most lecserélt architektúrát négy darab, Solaris operációs rendszert futtató Sun Fire 15K kiszolgálóra vonták össze. A világ legnagyobb SAP alapú telekommunikációs ágazati rendszere immár a Sun StorEdge 9980 adattároló rendszerrel kiegészített teljes körű Sun megoldáson alapul.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról