Szerző: Bodnár Ádám

2005. január 19. 16:18

Digitális életstílus magazin indul fiatalok számára

Főképp a középiskolás korúak -- a 14-18 éves fiatalok -- érdeklődési köréhez alakított digitális életstílus magazinnal jelentkezik az IDG Hungary. A kétheti rendszerességgel megjelenő, 52 oldalas GamePro azokhoz kíván szólni, akik kiemelten érdeklődnek a digitális kütyük, például a mobiltelefonok, MP3-lejátszók vagy DVD-k iránt és szabadidejükben szívesen játszanak mobiltelefonon, játékkonzolon, vagy akár PC-n is.

[HWSW] Főképp a középiskolás korúak -- a 14-18 éves fiatalok -- érdeklődési köréhez alakított digitális életstílus magazinnal jelentkezik az IDG Hungary. A kétheti rendszerességgel megjelenő, 52 oldalas GamePro azokhoz kíván szólni, akik kiemelten érdeklődnek a "digitális kütyük", például a mobiltelefonok, MP3-lejátszók vagy DVD-k iránt és szabadidejükben szívesen játszanak mobiltelefonon, játékkonzolon, vagy akár PC-n is.

A lap kifejezetten humoros, ironikus stílusban szólítja meg olvasóit, és a digitális- és játékújdonságok bemutatása mellett meghatározó mennyiségben biztosít felületet egyéb témák, közösségi oldalak számára is. A GamePro első száma 2005. január 21-én jelenik meg 40 ezer példányban. Országszerte kapható lesz az újságárusoknál, az ára pedig zsebpénzbarát, mindössze 298 forint.

A kraftie a HWSW IT-karrierrel foglalkozó, immár sok tízezer IT szakembert mozgató meetup- és podcast-sorozata. Mostantól pedig már egy hírlevél is! Iratkozz fel Te is, ha szeretnél heti egyszer egy rövid, de értékes karrierfókuszú tartalmat kapni.

a címlapról