:

Szerző: Vörös Péter

2000. május 30. 08:37

A Metro és a Karstadt is erősíti Internetes jelenlétét

A két nagy német kereskedő cég eddigi Internetes tevékenysége elég minimális volt. Most a Metro létrehozta a Metro Online AG nevű céget, amely a cég Primus Online nevű Internet szolgáltatóját és annak B2C (business-to-consumer / vállalat-fogyasztó) tevékenységét valamint a Media Markt/Saturn, Praktiker, Kaufhof ill. Real részlegeket fogja össze. Hans-Joachim Körber, a Metro AG elnök-vezérigazgatója az egyik vezető e-kereskedelmi szolgáltatóvá szeretné felhozni a céget és nagy hangsúlyt kívánnak fektetni a B2B (business-to-business / vállalat-vállalat) területre is.
A Karstadt Quelle AG bejelentette, hogy egy hasonló Internetes cég létrehozását tervezik Karstadt Quelle New Media AG néven: a Karstadt jelenlegi 'my-world' virtuális áruházát 'karstadt.de' néven indítják majd újra, emellett elindítják a 'karstadtsport' és a 'WOM World of Music' Web-helyeket is.
A legtöbb szakértő szerint a viszonylag megkésett piaci belépés nem lesz akadálya a jövőbeni sikereknek, ugyanis mindkét cégnek van elegendő tartaléka a többiek leelőzésére ill. kisebb cégek felvásárlására az esetleg hiányzó szakértelem beszerzéséhez.
A Metro idén tovább 74,76 millió $-t fog költeni az online üzletágra, a Karstadt nem tett közzé további részleteket Internetes terveivel kapcsolatban.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 24. 21:51

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.