Szerző: castor

2003. október 29. 11:02

Boltokba került a Tony Hawk's Underground

Már kapható a boltokban a Neversoft Entertainment által fejlesztett Tony Hawks Underground című gördeszkás játék -- jelentette be kedden az Activision kiadó. A program PlayStation 2, Xbox és GameCube platformokra jelent meg.

Már kapható a boltokban a Neversoft Entertainment által fejlesztett Tony Hawk's Underground című gördeszkás játék -- jelentette be kedden az Activision kiadó. A program PlayStation 2, Xbox és GameCube platformokra jelent meg.

A Tony Hawk sorozat legújabb darabjában a szokásos játékmódok mellett már feltűnik egy sztori mód is, melyben valamelyik neves versenyző karrierjét kell egyengetni.

A PlayStation 2 változat érdekessége, hogy a játékosok egy USB portos digitális fényképezőgép segíségével importálhatják a saját fotójukat a programba, majd az arc néhány jellegzetes pontjának kijelölése után elláthatják vele karakterüket.

Az Activision a cég történetének eddigi legnagyobb reklámkampányával támogatja a játékot. A tv-ben folyamatosan futó reklámok mellett, olyan nagy amerikai vállalatok vesznek részt benne különböző akciókkal, mint az AT&T Wireless, a G4, a Nestle Butterfinger, vagy a Tombstone Pizza.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról