Szerző: Barna József

2003. október 8. 14:08

Új Cisco IP-kommunikációs megoldások kisvállalatok számára

A Cisco Systems bemutatta a 100 főnél kisebb vállalkozások, kis- és fiókirodák számára fejlesztett, a Cisco IOS szoftverre épülő, hívásfeldolgozási szolgáltatásokat biztosító Cisco CallManager Expresst, valamint hangposta- és automatikus kezelői szolgáltatásokat nyújtó megoldását, a Cisco Unity Expresst. A Cisco mindkét megoldást routerekbe integrálta, így egyszerű, könnyen telepíthető IP-kommunikációs megoldást biztosít a száznál kevesebb alkalmazottal rendelkező vállalatok számára. A termékek a díjnyertes Cisco IP telefonok felhasználásával egészítik ki a Cisco meglévő IP-kommunikációs rendszerportfolióját.

A Cisco Systems bemutatta a 100 főnél kisebb vállalkozások, kis- és fiókirodák számára fejlesztett, a Cisco IOS szoftverre épülő, hívásfeldolgozási szolgáltatásokat biztosító Cisco CallManager Expresst, valamint hangposta- és automatikus kezelői szolgáltatásokat nyújtó megoldását, a Cisco Unity Expresst. A Cisco mindkét megoldást routerekbe integrálta, így egyszerű, könnyen telepíthető IP-kommunikációs megoldást biztosít a száznál kevesebb alkalmazottal rendelkező vállalatok számára. A termékek a díjnyertes Cisco IP telefonok felhasználásával egészítik ki a Cisco meglévő IP-kommunikációs rendszerportfolióját.

A Cisco CallManager Express teljes IP-kommunikációs szolgáltatáskészletet biztosít. A hagyományos alközponti telefóniás szolgáltatások -- például hívásfogadás, hívástovábbítás, nappali/éjszakai szolgáltatás, keresési csoport, személyhívó kezelése, hangosbemondó -- mellett a Cisco Unity Expressszel együtt telepítve teljes körű hangposta és üzenetkezelő funkcionalitást nyújt. Az IP-telefónia nyitott architektúrájú fejlesztőfelülete lehetővé teszi, hogy XML alkalmazások segítségével a felhasználók a szokásos ügyviteli háttéralkalmazásokból kinyert adatokat és információkat megjelenítsék a Cisco IP-telefonok kijelzőin.

A száz felhasználós határ átlépésekor, illetve ha az üzleti gyakorlat központosított hangkommunikációs rendszert igényel, a Cisco CallManager megoldás a meglévő infrastruktúra (például Cisco IP-telefonok, analóg telefonok, faxgépek, Cisco routerek és Cisco Catalyst switchek) kihasználása mellett telepíthető. A Cisco CallManager Express és Cisco Unity Express beépíthető a szolgáltató menedzselt hang- és adatszolgáltatási portfóliójába, új bevételi lehetőségeket biztosítva.

A Cisco CallManager Express és Cisco Unity Express a Cisco díjnyertes CallManager, CallManager SRST és Cisco Unity termékekből álló IP-kommunikációs portfóliójának legújabb tagjai. A hangszolgáltatásokat a Cisco access routerei -- a Cisco 1751, 1760, 2600XM, 3600 és a 3700 sorozatú routerei, és a Cisco Catalyst 4500 sorozatú switcheken rendelkezésre álló Access Gateway modul -- biztosítják.

A Cisco a kisvállalatok és fiókirodák számára -- a Cisco Full Service Branch Solutions program keretében -- átfogó hálózati megoldásokat kínál, amelyek magukban foglalják a biztonsági funkciókat, helyi hálózatokat (LAN), a biztonságos távoli kapcsolatot és távmunkát is lehetővé tevő távoli hálózatokat (WAN), IP hangkommunikációs és videoszolgáltatásokat, webes alkalmazások optimalizációját és a mobilitási funkciókat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról