Szerző: Ady Krisztián

2003. október 7. 16:58

Bizonytalan a Half-Life 2 akciójáték megjelenési időpontja az ellopott kódrészlet miatt

[CNN, Reuters, HalfLifeSource.com] Egymásnak ellentmondó hírek jelentek meg a napi sajtóban az eredetileg szeptember 30-ra ígért, ám az év végi ünnepekre csúsztatott Half-Life akciójáték megjelenési időpontjával kapcsolatban. Mint arról korábban beszámoltunk, az elmúlt hónapban illetéktelenek behatoltak a Valve rendszerébe, s eltulajdonították a Valve szervereiről a játék forráskódjának egyes részleteit. A legfrissebb hírek szerint a tolvajok csak a kód kisebb részét tudták megkaparintani.

[CNN, Reuters, HalfLifeSource.com] Egymásnak ellentmondó hírek jelentek meg a napi sajtóban az eredetileg szeptember 30-ra ígért, ám az év végi ünnepekre csúsztatott Half-Life akciójáték megjelenési időpontjával kapcsolatban. Mint arról korábban beszámoltunk, az elmúlt hónapban illetéktelenek behatoltak a Valve rendszerébe, s eltulajdonították a Valve szervereiről a játék forráskódjának egyes részleteit. A legfrissebb hírek szerint a tolvajok csak a kód kisebb részét tudták megkaparintani.

A HalfLifeSource.com első kézből szerzett információi szerint -- az elmúlt napokban látogatást tettek a Valve főhadiszállásán -- a játék továbbra is az ünnepek alatt jelenik meg, legalábbis nem utalt az ellenkezőjére Gabe Newell, a Valve első embere.

A bizonytalanságot a többnyire megbízható forrásnak számító CNN és Reuters fokozza, melyek a mai napon megjelent híreikben 2004 áprilisi csúszásról cikkeztek, tehát a játék megjelenését újabb 4 hónappal tolta el ezen források szerint a Vivendi. Ezek a lapok a Vivendi Universaltól származó hivatalos információkra támaszkodnak: a Vivendi Universal Games a Valve által fejlesztett akciójáték kiadója.

A források hitelessége mindkét esetben kérdéses: Gabe Newell sajnos a csúszás bejelentése előtti percekben is ragaszkodott még a szeptember 30-ai dátumhoz, szava tehát sajnos már nem sokat ér, a Vivendi Universal pedig előfordulhat, hogy "biztos ami biztos" alapon datálja későbbre az akciójáték megjelenését.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról