Szerző: castor

2003. október 4. 14:21

Új játékon dolgozik a magyar A.S.K. Homework fejlesztőcsapat

A magyar A.S.K. Homework fejlesztőcsapat (Pure Pinball) bejelentette, hogy egy új autós játékon dolgoznak, mely a The Buggy - Make, Ride, Win! címet viseli. A fejlesztés egyik sajátossága, hogy folyamatosan figyelembe veszik a játékosok ötleteit és elvárásait. A programnak azonban egyelőre még nincsen kiadója.

A magyar A.S.K. Homework fejlesztőcsapat (Pure Pinball) bejelentette, hogy egy új autós játékon dolgoznak, mely a The Buggy - Make, Ride, Win! címet viseli. A fejlesztés egyik sajátossága, hogy folyamatosan figyelembe veszik a játékosok ötleteit és elvárásait. A programnak azonban egyelőre még nincsen kiadója.


The Buggy - Make, Ride, Win!

Szerencsére a hangsúly nem csak a versenyzésen lesz, hanem az autónkat is nekünk kell tuningolnunk és összerakni, amihez 12 féle alvázat vehetünk igénybe. Később a versenyek közben valósághû időjárási effektek várnak majd ránk. A helyszíntől függően találkozhatunk esővel, széllel és havazással is.

A grafikus motor erejére jellemző, hogy az autók 13-14 000 poligonból állnak majd, így a környezettel együtt megközelítőleg 200 000 poligont kell kirajzolnia. Emellett a készítők igen nagy figyelmet fordítanak a sérülések kivitelezésére, melyeket egy-egy ütközés után nem csak az autó teljesítményén vehetünk észre, hanem a kasztnin is láthatjuk a horpadásokat, letörhetnek egyes alkatrészek, vagy akár defektet is kaphatunk.

A hosszú játékidő biztosítása miatt összesen 40 pálya (közutak és off-road terepek vegyesen), valamint többfajta környezet (erdő, sivatag, mocsár, hegyvidék) szerepel majd a The Buggyban. De ha ezeket megunjuk, akkor egy beépített, könnyen használható tervezőprogram segítségével akár újakat is készíthetünk magunknak, és ezekhez a saját magunk által rajzolt textúrákat és tárgyakat is importálhatjuk.

A többjátékos lehetőségek kihasználásához igénybe vehetjük a helyi hálózatot és az internetet is. Ezeken keresztül egyéni autókkal, egyedi festésekkel és a mi profilunkhoz igazított sofőrrel állhatunk a rajthoz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról