Szerző: bassline

2000. május 19. 00:09

Delta Force: Land Warrior - Kis kiegészítés a korábbi hírhez

Nemrégiben (Május 14.-én) adtunk hírt a Novalogic Delta Force sorozatának új üdvöskéjéről, melynek neve Delta Force: Land Warrior lesz. Azóta azonban a delta-force2 -nek újabb információkat sikerült szerezniük Dan Benett-től, a Novalogic egyik programozójától. A kérdések és válaszok teljes listája itt megtalálható, azonban sok korábban már elhangzott van közte :(. Az egyetlen lényeges dolog, hogy sikerült néhány közelebbi információt szerezni az engine működéséről. Mint korábbi hírünkben írtuk, az új engine a Voodoo2-nél újabb 3D gyorsítókat fogja támogatni, azonban nem volt világos hogyan és milyen mértékben. (A Delta Force2 is támogat néhányat ugye, de csak a poligonos-texturás épületeknél.) Lássuk milyen válaszokat adott Dan:

K: A bejelentés, miszerint a DF:LW támogatni fogja a 3DFX kártyákat, némi vigyort csalt sok játékos arcára. Hogyan valósul meg ez a gyorsítás, mint a DF2-ben, ahol a grafikus kártya csak a poligonokat gyorsította, vagy sikerült kifejleszteni egy olyan Voxel engine-t, ami hardware-esen támogatott?

V: Az új engine a 3D-s kártyát használja mind a Voxel mind a poligon-alapú objektumok ábrázolásában, így reméljük az gyorsabb és gördülékenyebb lesz mint a DF2 engine-je. Az egyetlen dolog, amit a 3D gyorsítás miatt elvesztettünk, az a mit úgy nevezünk : "személy réteg", amely a korábbi Voxel engine-ekben volt fellelhető. Ebben a rétegben voltak a homok "fodrok", a magas fű, a bozótok - számtalan apró táj részlet. A DF2 játékosoktól kapott visszajelzésekből azonban az derül ki, hogy számukra fontosabb a gyors engine, mint ezek a dolgok, ezért úgy éreztük ez így helyes.
Mint a legtöbb új játék, a DF:LW-hoz is szükséges lesz hardware-es 3D gyorsítóra, azonban ez lehetővé teszi, hogy a grafikusaink és tervezőink szabadon készíthessenek nagyobb és komplexebb belső terepet, hasonlóan a hatalmas nyílt terepekhez. Elsősorban e két terep tulajdonságainak legjobbját szeretnénk nyújtani: a nagy távolságú nyílt tájak megjelenítése, mely az előző részeket emelte ki a hasonló játékok közül, és a részletesen kidolgozott belső terek, hogy az mindenki elvárásainak megfeleljen. Miközben lehetőségünk lesz az ellenséget meglátni és lelőni messzebbről, mint más harci-szimulátorokban, a közelharcra és a városi küzdelmekre is számíthatunk az új játékban. Kezdhettek gyakorolni az MP5 -össel.
Végül a veszett fanatikusok által a különböző fórumokon írt megjegyzésekre: Nem tudom, honnan szedték azt az elképzelést, hogy mi az E3-on egy Quake-hez hasonló engine-nel rendelkező DF:LW mutatunk be és felhagyunk a nagy távolságú megjelenítéshez tett elkötelezettségünkkel. Az új engine egy ködöt jelenít meg nagy távolságban, de ez alatt 1 kilométert vagy többet kell érteni. Nem csökkentjük drasztikusan a megjelenítési távolságot, hogy nagyobb teljesítményeket érjünk el. Nincs rá szükségünk.

Kiderül tehát, hogy gyökeres változásoknak lehetünk majd szemtanúi a jövőben, ha kézhez kapjuk a DF:LW-t. Mivel tudjuk, hogy a Novalogic a béta teszteket házon belül végzi, ezért a játékkal majd csak a végleges formában találkozhatunk.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról