Szerző: Bodnár Ádám

2003. június 30. 13:25

Mától nem szolgáltat tovább a Westel Rádiótelefon Kft.

Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter és Makai Bence, a Westel

Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter és Makai Bence, a Westel Rádiótelefon Kft. ügyvezető igazgatója megállapodást írt alá a társaság koncessziós szerződésének megszüntetéséről. A megállapodás értelmében 2003. június 30-án a Westel Rádiótelefon Kft. NMT 450 rendszerű mobil távközlési szolgáltatás nyújtására szóló koncessziós joga megszűnt, s ettől a naptól kezdve koncessziós szolgáltatást nem nyújthat.

Az előzetes egyeztető tárgyalások alapján a Társaság a szolgáltatás megszűnését 60 nappal megelőzően megkezdte nyilvántartott előfizetőinek értesítését, tájékoztatva őket a mobil rádiótelefon szolgáltatások további igénybevételének lehetőségeiről. A megállapodást a Westel Rádiótelefon Kft. kezdeményezte. A társaság indoklása szerint az évek során az NMT 450 technológia korszerűtlenné vált, és a GSM szolgáltatók megjelenésével az ügyfelek száma folyamatosan apadt. Az ügyfélszám mára olyan alacsonyra süllyedt, hogy a Westel Rádiótelefon Kft. csak jelentős veszteséggel tudná a szolgáltatást folytatni.

A most kötött megállapodásban a Westel Rádiótelefon Kft. vállalta, hogy valamennyi kötelezettségét teljesíti. Emellett a társaság vállalta, hogy valamennyi 0660-as előfizetője számára -- amennyiben arra igényt tart -- a mobil szolgáltatás további igénybevételéhez az új szolgáltatónál felajánlott GSM készülék és SIM kártya költségeit magára vállalja annak érdekében, hogy a szolgáltató váltása során az előfizetőt anyagi megterhelés ne érje. A Westel Rádiótelefon Kft. emellett vállalta, hogy ügyfelei új hívószámának bemondásáról 2 hónapon keresztül gondoskodik, s törekszik arra, hogy minél több ügyfele -- a behívószám kivételével -- új szolgáltatójánál megtarthassa eddigi telefonszámát, illetőleg annak minél több számjegyű részét.

A társaság tárgyalásokat folytat annak érdekében, hogy azok az ügyfelei, akik olyan településen élnek, ahol eddig más mobil szolgáltató szolgáltatása nem volt elérhető, továbbra is rendelkezhessenek mobil telefonálási lehetőséggel.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról