Szerző: Bodnár Ádám

2003. június 30. 13:25:45

Mától nem szolgáltat tovább a Westel Rádiótelefon Kft.

Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter és Makai Bence, a Westel

Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter és Makai Bence, a Westel Rádiótelefon Kft. ügyvezető igazgatója megállapodást írt alá a társaság koncessziós szerződésének megszüntetéséről. A megállapodás értelmében 2003. június 30-án a Westel Rádiótelefon Kft. NMT 450 rendszerű mobil távközlési szolgáltatás nyújtására szóló koncessziós joga megszűnt, s ettől a naptól kezdve koncessziós szolgáltatást nem nyújthat.

Az előzetes egyeztető tárgyalások alapján a Társaság a szolgáltatás megszűnését 60 nappal megelőzően megkezdte nyilvántartott előfizetőinek értesítését, tájékoztatva őket a mobil rádiótelefon szolgáltatások további igénybevételének lehetőségeiről. A megállapodást a Westel Rádiótelefon Kft. kezdeményezte. A társaság indoklása szerint az évek során az NMT 450 technológia korszerűtlenné vált, és a GSM szolgáltatók megjelenésével az ügyfelek száma folyamatosan apadt. Az ügyfélszám mára olyan alacsonyra süllyedt, hogy a Westel Rádiótelefon Kft. csak jelentős veszteséggel tudná a szolgáltatást folytatni.

A most kötött megállapodásban a Westel Rádiótelefon Kft. vállalta, hogy valamennyi kötelezettségét teljesíti. Emellett a társaság vállalta, hogy valamennyi 0660-as előfizetője számára -- amennyiben arra igényt tart -- a mobil szolgáltatás további igénybevételéhez az új szolgáltatónál felajánlott GSM készülék és SIM kártya költségeit magára vállalja annak érdekében, hogy a szolgáltató váltása során az előfizetőt anyagi megterhelés ne érje. A Westel Rádiótelefon Kft. emellett vállalta, hogy ügyfelei új hívószámának bemondásáról 2 hónapon keresztül gondoskodik, s törekszik arra, hogy minél több ügyfele -- a behívószám kivételével -- új szolgáltatójánál megtarthassa eddigi telefonszámát, illetőleg annak minél több számjegyű részét.

A társaság tárgyalásokat folytat annak érdekében, hogy azok az ügyfelei, akik olyan településen élnek, ahol eddig más mobil szolgáltató szolgáltatása nem volt elérhető, továbbra is rendelkezhessenek mobil telefonálási lehetőséggel.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 25. 17:25

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.