Szerző: Vörös Péter

2003. június 18. 17:03:18

A United Airlines légitársaság elindította e-mail szolgáltatását

[CNET] A United Airlines bejelentette, hogy a kereskedelmi légitársaságok közül elsőként immár teljes értékű, kétirányú e-mail szolgáltatást nyújt az összes belföldi járatain.

[CNET] A United Airlines bejelentette, hogy a kereskedelmi légitársaságok közül elsőként immár teljes értékű, kétirányú e-mail szolgáltatást nyújt az összes belföldi járatain.

A United és a Verizon Airfone kedden közölte, hogy az utasok ezentúl hozzáférhetnek az e-mail és azonnali üzenetküldő szolgáltatásokhoz. A szolgáltatás ára járatonként 15,98 dollár (~ 3600 Ft), valamint kilobájtonként 10 cent (~ 23 Ft) a 2 kilobájton felüli összes adatcsomagonként.

A lépés része a gondokkal küszködő légitársaság azon erőfeszítéseinek, amelyek célja a bevételi források kiszélesítése. A United anyavállalatát, a UAL-t jelentősen érintette a kereslet drámai visszaesése a 2001 szeptember 11-i tragikus események után. A UAL decemberben Chapter 11 csődvédelmet kért.

A United ezzel a lépéssel csatlakozik az olyan légitársaságokhoz, mint a Lufthansa, a British Airways, a Japan Airlines és a Scandinavian Airlines System (SAS), amelyek tesztelik illetve már használják a Boeing Connexion nagy sebességű internet és kétirányú e-mail szolgáltatását.

A United új e-mail szolgáltatása a korábbi, múlt decemberben bemutatott JetConnect szolgáltatás kibővítése. A járatonként 5,99 dollárba (~1400 Ft-ba) kerülő JetConnect szolgáltatás keretében a United egyoldalú szövegküldési, azonnali üzenetküldési és információs (többek között hír, sport) szolgáltatásokat nyújtott.

"A JetConnect szolgáltatás kibővítése jól jelzi azt, hogy továbbra is nagy hangsúlyt helyezünk arra, hogy javuljanak ügyfeleink tapasztalatai a hasznos és elérhető árú termékek és szolgáltatások révén" -- mondta John Tague, a United ügyvezető igazgatóhelyettese.

A JetConnect a United Boeing 767 típsuú repülőin érhető el, a cég szerint a telefonok használata háromszorosára emelkedett azokhoz a repülőgépekhez viszonyítva, amelyeken nem nyújtják a szolgáltatást.

A United arra számít, hogy a kétoldalú e-mail szolgáltatás az év végére elérhető lesz a légitársaság összes hazai járatán. A Verizon Airfone a Tenzing Communicationst használja e-mail szolgáltatóként. Az utasoknak egyelőre POP3, Microsoft Outlook vagy Lotus Notes e-mail klienst kell használni laptopjukon, további internetszolgáltatók hozzáadása a következő hónapokban várható.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 28. 07:43

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.