:

Szerző: bassline

2000. május 14. 20:35

(E3) Delta Force: Land Warrior - Mégsem Delta Force 3 lesz a következő?

A Suppressivefire honlapján olvashatjuk, hogy a Novalogic az E3-on ismertette a fejleményeket a Delta Force, és a Delta Force 2 játékaiknak folytatásaként készülő Delta Force: Land Warrior-ról. Mint már azt régebben ismertettük, a U.S. ARMY egy új oktatási rendszer részeként szeretné alkalmazni a készülő játékot, amellyel úgy látszik nemcsak az amerikai katonák játszadozhatnak majd! A program teljesen új engine-t kap, mely támogatni fogja a fontosabb, 3dfx Voodoo2-nél újabb 3D gyorsítókat. Az új engine hasznosítani fogja a 3D gyorsítók előnyeit, ami mellet igyekszik megőrizni a Voxel alapú motor sajátosságait is, amely a korábbi Delta Force részek alapja volt. A nagytávolságú nyílt terepen történő ütközetekkel, melyek az előző részek egyedülállóságát biztosították, a Land Warrior is büszkélkedhet majd, lehetővé téve, hogy észrevegyünk és megtámadjunk ellenségeket akár 1000 méteres távolságból is.

A Novalogic szerződést kötött, hogy módosítja a Delta Force 2-öt a U.S. ARMY új generációs Land Warrior programjának megfelelően, melynek keretében felszerelnék a gyalogságot olyan technikai eszközökkel, mint például fejlett harci járművek beépített videó megfigyelőkkel, sisakra szerelhető megjelenítő, lézeres távolságmérők és GPS rendszerű navigációs készülékek (lásd részletesebben a korábbi hírünkben). A sztori egy csapatot mutat be, melynek öt veterán Delta Force-os katona a tagja. A játék során valamelyik csapattag bőrébe bújva hajthatunk végre speciális feladatokat a túszszabadítástól a szabotázsakciókon keresztül a terrorista táborok elleni támadásokig. A játékban új fegyverek és felszerelési tárgyak is megtalálhatóak lesznek, ezen kívül a multiplayer játékok széles skálája továbbra is rendelkezésünkre fog állni, amely a korábbi részek népszerűségét okozta. (Emlékezzünk csak a Delta Force 2-nél korábban benyújtott petícióra, meg a sokak által nem kedvelt NovaWorld struktúrára.) És ami számunkra talán a legfontosabb: mindezt 2000 3. negyedévére ígérik!

A boltokban majd a következő dobozt keresd (?):

A doboz hátoldalán található két fontosabb kép nagyobb nagyításban:

Jack Squat, a híres Delta Force 2 pálya szerkesztő megragadta az alkalmat és feltett néhány kérdést a Novalogic-nak az E3-on a Land Warrior-ral kapcsolatban (forrás: delta-force2). Lássuk ezekből a fontosabbakat:

K: A Land Warrior-ban lesz Map Editor, hogy saját pályákat lehessen készíteni? Lesz benne lehetőség saját terep készítésére? Lesz-e lehetőség objektumok és pályák importálására más Novalogic játékokból a saját készítésű missziók készítésénél?
V: Nem, nem tervezzük egyiket sem. : ((

K: A játék biztonságosabb lesz a csalások ellen?
V: A Novalogic-ot nagyon nyugtalanítják ezek a csalások és trainerek, melyek rontják az online játék élvezetét, és most vizsgáljuk, milyen ellenintézkedéseket tudnánk tenni.

K: Legjobb sejtése szerint milyen lesz a szükséges rendszerkövetelmény?
V: Amenyiben játszol a Delta Force 2-vel a saját gépeden, és van 3D gyorsítód, akkor a Land Warrior simábban és gyorsabban fog futni.

K: Mondana valami részletesebbet az új gyorsított Voxel engine-ről?
V: Nem tudunk semmi konkrétumot mondani erről. Egyetlen érdemleges dolgot tudok említeni, hogy "fátyolosodás" effektus lesz a játékban, amely lehetetlenné teszi az 1000 méter feletti mesterlövész találatokat.

K: Mivel a Voxel engine-t lecserélték, a játékosok képesek lesznek e még elbújni és kúszni a magas fűben, mint a Delta Force 2-ben?
V: A magas fűnek vége!! : (( Nincs tervben sem, hogy beépítsük azt az engine-be.

K: Az ellenséges járművek reagálni fognak a játékosokra mozgásaira, vagy csak lőni fognak rájuk a megadott útvonalról? Valamint a játékosok képesek lesznek irányítani a járműveket a missziókban?
V: Jelenleg nincs tervben, de ne feledjük, a játék még fejlesztés alatt van.

K: Milyen típusú fegyverek és felszerelések lesznek a játékban?
V: Rendelkezésünkre fog állni a Delta Force 2 arzenálja és néhány új, például a PSG-1 és a kézi MM1 40mm gránátvető. A gránátvetőnek félelmetesen jó robbanása van.

K: Lehetséges lesz helikopterek, autók és teherautók kilövése lőfegyverrel?
V: A sérülésszámítás kissé jobb lesz a Land Warrior-ban. Egy pisztoly nem lesz képes átlőni egy jeep páncélzatát, de elegendő gépuska lövedék már igen.

K: Lehetőség lesz rá, hogy helikopterrel a pálya egy másik részére repüljünk?
V: Nem, jelenleg nem, de minden lehetséges még a megjelenésig.

K: Most, hogy a játék 3D gyorsítással rendelkezik, a pályákon több lesz a fa, bozót és hasonló?
V: A pályák máshogy fognak kinézni, mint a Delta Force 2-ben. Mivel a 3D engine segítségével lehetővé vált a terep egyenletessé tétele, a csipkézettség már a múlté. Igen, újabb fák és bokrok lesznek.

K: Mi fog történni a Delta Force és a Delta Force 2 támogatásával, melyek kétsgtelenűl elszenvedik a Land Warrior megjelenését. A megjelenés után is lesznek frissítések és szerverek ezekhez a játékokhoz?
V: A Delta Force 2 támogatása folyamatos lesz a Land Warrior megjelenése után is.

K: Milyen játék típusok lesznek?
V: Az új játékban több karakter közül választhatunk majd, melyeknek meglesz a saját specialitása vagy szakterülete. Például a mesterlövészeknek kiemelkedő látása és hallása lesz.

Lássuk Jack Squat milyen pro és kontra érveket tud felhozni az első benyomásai alapján:

PRO: Gyorsabb a grafika és a játék mozgása is egyenletesebb. Az új épületek, tájak és a dekoráció texturái jól néznek ki. A játékban új épületek lesznek, melyek sokkal nagyobbak és komplexebbek lesznek, mint az előző részekben. Nagyon tetszik, hogy a karaktereknek különböző speciális jellemvonásuk van, attól függően, hogy milyen fajta katonák.

KONTRA: Nincs pálya és missziószerkesztő. Nincs magas fű. A távolság korlátozva van a "fátyolosodás" effektussal az összes pályán.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 24. 15:57

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.