Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Az értékesítést a jövőben a kezdetektől támogatja az Oracle E-Business Suite

Bodnár Ádám, 2003. május 29. 11:24
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[NetAktív] Az Oracle CRM megoldásainak körébe tartozó Oracle Sales legújabb verziója -- amely tartalmazza az Oracle Proposals-t, az értékesítési ajánlatok készítését támogató új alkalmazásmodult is -- minden eddiginél magasabb szintet képvisel az értékesítés hatékony számítógépes támogatása terén. Az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttes részét képező új szoftver integrálja az értékesítést a vállalat többi üzleti tevékenységével, és az üzletkötőket hatékony, együttműködésen alapuló értékesítésre ösztönzi.

[NetAktív] Az Oracle CRM megoldásainak körébe tartozó Oracle Sales legújabb verziója -- amely tartalmazza az Oracle Proposals-t, az értékesítési ajánlatok készítését támogató új alkalmazásmodult is -- minden eddiginél magasabb szintet képvisel az értékesítés hatékony számítógépes támogatása terén. Az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttes részét képező új szoftver integrálja az értékesítést a vállalat többi üzleti tevékenységével, és az üzletkötőket hatékony, együttműködésen alapuló értékesítésre ösztönzi.

Az értékesítési folyamat támogatása érdekében az ügyfelekkel szoros együttműködésben az Oracle mérnökei tanulmányozták, hogy milyen új funkciók kifejlesztése lehetne hasznos. Az ügyfelek azt az igényüket fejezték ki, hogy az üzletkötők munkáját nyilvántartó adminisztratív alkalmazásoknál többre van szükségük. Ezért az Oracle Sales olyan alkalmazásokat hozott létre, amelyek az értékesítés egészét eredményesebbé teszik, és amelyekkel még több értékes információt lehet megosztani a szervezeten belül.

Az Oracle Sales az összes értékesítési és ügyfélkapcsolati csatorna viszonylatában automatizálja az üzleti folyamatokat. A rendszer a potenciális vevők beazonosításától a megrendelések felvételéig a teljes értékesítési ciklust lefedi, és hatékonyabbá teszi az üzletkötők munkáját. Az Oracle Sales a következő modulokat tartalmazza: Oracle Field Sales (helyszíni értékesítés), Oracle TeleSales (távértékesítés), Oracle Sales Offline (a távoli munkavégzés támogatása), Oracle Quoting (árajánlat-készítés), Oracle Incentive Compensation (jutalékelszámolás), Oracle Proposals (értékesítési ajánlatok készítése) és Oracle iStore (webes értékesítés).

Az Oracle Proposals az Oracle Sales új modulja. Segítségével előre kidolgozott minták és sablonok alapján az üzletkötők gyorsan és könnyen állíthatnak össze az ügyfélnek azonnal átadható, egyénileg kialakított értékesítési ajánlatokat. Az üzletkötő egy sor előre definiált és jóváhagyott értékesítési ajánlatminta közül választhat, amelyek igény szerint módosíthatók és később újra felhasználhatók. Az ajánlatokat számos különböző formában lehet elkészíteni, és az ügyfél igényeinek megfelelően elektronikus formában, illetve nyomtatás után postai úton vagy faxon lehet elküldeni.

Az Oracle Quoting továbbfejlesztett funkciói megkönnyítik az árukra és szolgáltatásokra vonatkozó árajánlatok elkészítését és nyilvántartását. Az üzletkötők az új felhasználói felületen egyetlen képernyőn hozhatják létre és módosíthatják az ajánlati tételsorokat, így mindig a számukra leginkább fontos és hasznos információk vannak a szemük előtt.

Az Oracle Order Management rendelés-nyilvántartó alkalmazással fennálló szoros kapcsolatnak köszönhetően az árajánlattétel során külső adatok alapján ellenőrizhető az ügyfelek hitelképessége, így ritkábban kell átdolgozni az árajánlatokat, és több idő marad az üzletkötésre.

Az Oracle Field Sales (helyszíni értékesítés) új funkciói segítségével az üzletkötők közvetlenül az értékesítési rendszerből regisztrálhatják potenciális ügyfeleiket a különböző bemutatókra és marketingrendezvényekre. Az értékesítési lehetőségeket nyilvántartó kimutatások átláthatóbb információkat nyújtanak a kínálkozó lehetőségekről, így a szakemberek gyorsan észlelhetik az aktuális tendenciákat, és azokhoz igazíthatják értékesítési szempontjaikat és prioritásaikat.

Az Oracle Incentive Compensation legújabb verziójában az üzletkötők egyénileg állíthatják be jutalékelszámolási konstrukciójukat, és választhatnak az ügyletenkénti vagy az összes ügylet alapján történő egyösszegű jutalékfizetés között.

Az Oracle Sales Offline új szolgáltatásokkal segíti az irodájától távol dolgozó üzletkötőket az eredményesebb munkában, és biztosítja számukra mindazoknak az adatoknak és feldolgozásoknak az offline elérését, amelyeket korábban csak internetcsatlakozással lehetett elérni. Így mindig rendelkezésükre áll az árajánlatok készítéséhez, a napi feladatok nyilvántartásához és a részletes, testre szabott ügyféladatok rögzítéséhez szükséges háttér.

A hívóközpont tevékenységeinek racionalizálása és korszerűsítése keretében az Oracle TeleSales modul is továbbfejlesztésre került, így most az ügyintézők napi feladataikat közvetlenül egy személyes "átfogó munkaütemező sorban" tarthatják nyilván és frissíthetik. Ez egy "műszerfalon" keresztül folyamatosan kijelzett munkasor, amely az összes még el nem végzett feladatot egyetlen pillantással áttekinthetővé teszi. Emellett a távértékesítést végző üzletkötők egyszerre több ügyfélkapcsolati eseményt is bonyolíthatnak, részletes adatokkal követhetik nyomon az ügyfélkapcsolati eseményeket, és ugyanazt a módosítást egyszerre sok adatbázison is végrehajthatják.

Az Oracle Sales továbbfejlesztett verziója az Oracle AppsWorld Europe rendezvényen kerül bemutatásra az "From Sales Administration to Sales Effectiveness with Oracle Sales" című szekció keretében. Az Oracle AppsWorld Europe Londonban, az ExCeL Centre konferenciaközpontban kerül megrendezésre 2003. június 23. és 26. között. Az Oracle Sales továbbfejlesztett verziója már megrendelhető.