Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

E3: több mint két teljes fordulatra képes a Logitech új PlayStation 2 kormánya

Ady Krisztián, 2003. május 14. 16:49
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Új force feedbackes kormányt mutat be az E3 rendezvényen a Logitech az autós játékokat kedvelőknek: a következő generációs PlayStation 2 játékvezérlő újdonsága a 900 fokos, azaz 2,5 teljes fordulatot biztosító mechanika. A Logitech Driving Force Pro kifejezetten a Polyphony Digital hamarosan megjelenő Gran Turismo 4 szimulációs játékához készült. Az új termék ára egyelőre ismeretlen.

Új force feedbackes kormányt mutat be az E3 rendezvényen a Logitech az autós játékokat kedvelőknek: a következő generációs PlayStation 2 játékvezérlő újdonsága a 900 fokos, azaz 2,5 teljes fordulatot biztosító mechanika. A Logitech Driving Force Pro kifejezetten a Polyphony Digital hamarosan megjelenő Gran Turismo 4 szimulációs játékához készült. Az új termék ára egyelőre ismeretlen.

A Logitech Driving Force Pro a világ első és jelenleg egyetlen játékkormánya, mely ilyen nagyfokú mozgást tesz lehetővé. A jelenleg kapható modellek mindegyike maximum 300 fokos elforgást biztosított, jelentősen korlátozva a lehetőségeket, játékélményt.

A Logitech Driving Force Pro új mechanikájához speciális támogatás kell a játék részéről. Ennek hiányában, általános üzemmódban a kormány egy szűkebb tartományt, 200 fokos szöget biztosít a játékos részére. Ez az opció lehetővé teszi, hogy a játékos a már megvásárolt, force feedback-et támogató játékaival is használhassa a kormányt.

A Logitech természetesen továbbfejlesztette a force feedback hatásokat biztosító motorokat és mechanikát is, ezért az új kormány erősebb, az új csapágyazás pedig komfortosabb erőhatásokat tesz lehetővé. A kormány 10"-os átmérőjű felületének bőr borítása is ez utóbbi célt szolgálja.

A Logitech Driving Force Pro-n 8 programozható gomb, 1-1 dedikált Select és Start gomb, valamint váltókar kapott helyet. A nagy pedálokat tartalmazó egység külön súlyozást és csúszásgátló felületkezelést kapott a stabilitás érdekében.

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.