Szerző: Barna József

2003. május 09. 10:15:15

Az Elpida készen áll a DDR2 memóriák sorozatgyártására

A Elpida Memory ma arról számolt be, hogy készen áll a DDR2 szabványnak megfelelő memóriachipek sorozatgyártására. A japán vállalat, amennyiben a kereslet indokolja a lépést, már a nyáron megkezdheti a korszerű memóriák tömegtermelését.

A Elpida Memory ma arról számolt be, hogy készen áll a DDR2 szabványnak megfelelő memóriachipek sorozatgyártására. A japán vállalat, amennyiben a kereslet indokolja a lépést, már a nyáron megkezdheti a korszerű memóriák tömegtermelését.

Amint az ismert, a világ legnagyobb processzorgyártó vállalata, az Intel tervezi a jelenleg elterjedt memóriáknál gyorsabb és alacsonyabb fogyasztású lapkák támogatását, azonban a vállalat egyelőre nem hozta nyilvánosságra, mikor esedékes a DDR2 technológiát használó alaplapi chipkészletek bevezetése. Elemzők jóslatai szerint az új szabvány megjelenése leghamarabb 2004-ben várható.

Az Elpida ugyanakkor arról számolt be, hogy készen áll az 512 Mbites DDR2 SDRAM memóriachipek sorozatgyártására, amely már akár a júliustól szeptemberig tartó negyedévben is megkezdődhet. Amint azt a vállalat képviselője a Dow Jonesnak elmondta, az Intel hamarosan validálja az Elpida DDR2 chipjeit, és amint számottevő kereslet mutatkozik a termékek iránt, megindulhat a sorozatgyártás.

Elemzők szerint a korszerű szabvány korai támogatásával az Elpida befolyásolni kívánja az Intellel folytatott befektetési tárgyalásokat. Az NEC és a Hitachi tulajdonában lévő Elpida, az egyetlen életben maradt japán memóriagyártó vállalat, a versenyképesség fenntartása érdekében hosszú ideje keres befektetőket. Az egyik potenciális jelölt az Intel Capital.

Jelenleg egyedül a Samsung gyárt DDR2 SDRAM memóriachipeket és -modulokat. A dél-koreai vállalat tavaly májusban a világon elsőként tette hozzáférhetővé 512 Mbites DDR2 memóriachipjeinek mintapéldányait, majd idén márciusban kezdte meg a termékek sorozatgyártását.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 26. 15:29

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.