Szerző: Ady Krisztián

2003. május 5. 19:26

Közel 20000 Inspiron notebook alaplapját cseréli ki a Dell

[News.com] Csúcsforgalmat tapasztalhatnak a Dell szervizközpontjaiban a felhasználók, a vállalat ugyanis közel 20000 Inspiron márkájú notebookját kénytelen visszahívni a modellekbe szerelt hibás alaplapok miatt. A hibás alaplapok a texasi vállalat november és december közepe között gyártott Inspiron 2650 laptopjaiba lettek beszerelve.

[News.com] Csúcsforgalmat tapasztalhatnak a Dell szervizközpontjaiban a felhasználók, a vállalat ugyanis közel 20000 Inspiron márkájú notebookját kénytelen visszahívni a modellekbe szerelt hibás alaplapok miatt. A hibás alaplapok a texasi vállalat november és december közepe között gyártott Inspiron 2650 laptopjaiba lettek beszerelve.

A Dell természetesen kicseréli a hibás alkatrészt a notebookokban, a hiba ugyanis a felhasználó szempontjából az elképzelhető legrosszabb: a bekapcsolt notebook nem indítja el a bootolási folyamatot.

A Dell nem csak a szervízközpontokba visszaszállított notebookokat javítja meg, de a regisztált felhasználókkal előzetesen egyeztetett időpontban helyszíni javítást is végez, ha a vásárló erre igényt tart.

A Dell már februárban figyelmeztette levélben és telefonon egyes felhasználóit a hibára. Sajnos a felhasználók nem először kénytelenek visszavinni a szervízközpontokba a Dell számítógépeket, notebookokat: 2001-ben a vállalat 284000 notebook-akkumulátort cserélt ki tűzveszély miatt, 2000-ben pedig hibás memóriamodulok okoztak fejtörést a vállalatnak, ekkor 200-400000 laptopot kellett utólag szervizelni.

A kraftie a HWSW IT-karrierrel foglalkozó, immár sok tízezer IT szakembert mozgató meetup- és podcast-sorozata. Mostantól pedig már egy hírlevél is! Iratkozz fel Te is, ha szeretnél heti egyszer egy rövid, de értékes karrierfókuszú tartalmat kapni.

a címlapról