Szerző: Barna József

2003. május 02. 09:34:11

Nyáron mutatkozik be a Phantom játékkonzol

A floridai Infinium Labs a héten elindította a vállalat által fejlesztett Phantom játékkonzol hivatalos honlapját . A tervek szerint a jövő év első felében piacra kerülő készülék, melyről a nevéhez méltón egyelőre nagyon kevés konkrétum tudható, az idén nyáron mutatkozik be.

[HWSW] A floridai Infinium Labs a héten elindította a vállalat által fejlesztett Phantom játékkonzol hivatalos honlapját. A tervek szerint a jövő év első felében piacra kerülő készülék, melyről a nevéhez méltón egyelőre nagyon kevés konkrétum tudható, az idén nyáron mutatkozik be.

Az új honlap kevés új információt közöl a készülékkel kapcsolatban, és nem is elsősorban a végfelhasználók, hanem a potenciális partnerek számára készült. Az Infinium Labs által korábban közzétett adatok alapján úgy tűnik, hogy a Phantom nem valódi konzol, hanem csak egy szélessávú hálózati hozzáférési pont, amelyen keresztül a felhasználók elérhetik a szoftvereket. A vállalat sajtóközleménye külön hangsúlyozza, hogy a konzol működéséhez folyamatos szélessávú kapcsolat szükséges.

A Phantom a gyártó szerint nemcsak a piac legnagyobb teljesítményű játékgépe lesz, hanem a megjelenésekor a legnagyobb szoftvertámogatást is élvezi majd. A konzolon a honlap tanúsága szerint PC-s játékok is futtathatóak majd a készülékre írt programok mellett, ahogy az eszköz -- amint az ma már elvárható -- multimédiás tartalom megjelenítésére is képes lesz. A Phantom.net hálózaton keresztül pedig olyan szolgáltatásokat vehetnek majd igénybe a felhasználók, mint a játékkölcsönzés és -vásárlás, a folyamatos szoftverfrissítés, valamint az internetes többjátékos lehetőség.

A Phantom a vállalat közleménye szerint az idén nyáron mutatkozik be először a nagyközönség előtt és 2004-ben jelenik meg a piacon.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 28. 10:32

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.