Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Hivatalosan is bejelentették a Half-Life 2 fejlesztését

castor, 2003. április 23. 18:01
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Az utóbbi napokban az interneten elszaporodott pletykák és beszkennelt újságborítók után a Valve hivatalosan is bejelentette, hogy már fejlesztik a Half-Life 2 -t. A programról elsőként a PC Gamer és a Computer Gaming magazinok olvasói láthatnak képeket, azonban a jövő hónapban esedékes E3 szakkiállítás után már nagy felbontásban is megcsodálhatjuk ezeket.

Az utóbbi napokban az interneten elszaporodott pletykák és beszkennelt újságborítók után a Valve hivatalosan is bejelentette, hogy már fejlesztik a Half-Life 2-t. A programról elsőként a PC Gamer és a Computer Gaming magazinok olvasói láthatnak képeket, azonban a jövő hónapban esedékes E3 szakkiállítás után már nagy felbontásban is megcsodálhatjuk ezeket.

A sajtóközlemény szerint a Half-Life 2 fejlesztése már 1998 végén, az első rész kiadása után megkezdődött. A titokban tartott program öt éves munka után, 2003. szeptember 30-án fog megjelenni.

A játék története egy kelet-európai városban játszódik, röviddel az előző epizód történései után. A Földet ismét megtámadják az idegen lények, és nekünk a már jól ismert Gordon Freeman szerepében kell elhárítanunk a veszélyt. Hősünk ezúttal már nem kutatóként lesz jelen a helyszínen, hanem egy titkos kormányzati ügynökségnek dolgozik. A 12 részre osztott történet a fejlesztők szerint 40 órányi játékidőt jelent majd.

A Valve ezúttal is egy saját fejlesztésű grafikus motort használ, mely a Source nevet viseli. A speciális engine-nek köszönhetően a grafika sokak szerint a Doom 3-ra hasonlít leginkább, azonban egy sokkal szerényebb géppel (P3-700 Mhz, DirectX 6 kompatibilis videókártya) is megelégszik. A fejlesztők szerint a maximális részletességhez 2 GHz-es processzorra és GeForce 4-es videokártyára lesz szükségünk.