:

Szerző: castor

2003. január 13. 20:16

Red Faction 2: márciusban PC-re, GameCube-ra és Xboxra is megjelenik

Az amerikai THQ Inc. kiadó hétfőn bejelentette, hogy a PlayStation 2 konzolon szép sikereket elért Red Faction 2 akciójátékukat márciusban PC, Xbox és GameCube platformokon is megjelentetik.

Az amerikai THQ Inc. kiadó hétfőn bejelentette, hogy a PlayStation 2 konzolon szép sikereket elért Red Faction 2 akciójátékukat márciusban PC, Xbox és GameCube platformokon is megjelentetik.

A Nintendo konzoljára írt verziót a Cranky Pants Games studió fejleszti, és több egyedi animációt, megnövelt felbontású textúrákat, valamint a gép hardveréhez optimalizált fénykezelést tartalmaz majd. Az xboxos és a PC-s változat az Outrage Games fejlesztőcsapat irodáiban készül és a megnövelt textúrafelbontáson kívül néhány exkluzív multiplayer pályát, valamint karaktermodellt fog tartalmazni.

A történet a 22. században játszódik a Földön, öt évvel a Marson történet lázadás után -- melyet az első részben élhettünk át. A második rész a Geo-Mod grafikus motor továbbfejlesztett változatát használja. A harc során ismét igénybe vehetjük különböző járművek (tank, repülőgép, tengeralattjáró) segítségét is.

A folytatásban nagy gondot fordítottak a fejlesztők a mesterséges intelligencia kifejlesztésére is, melynek segítségével igazi csapatként dolgoznak össze a ránk támadó ellenfelek. Azonban nem kell megijednünk, főhősünk egészségét 13 különféle fegyverrel védhetjük meg. Sőt, egyszerre három másik játékostársunk is támogathat minket, így négyfelé osztott képernyőn vívhatunk tűzharcot az ellenséggel.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 12:20

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.