:

Szerző: Ady Krisztián

2000. május 4. 18:59

Q3A: van T&L vagy nem?

Laa-Yosh mester válaszát szó szerint idézném (utólagos engedelmével):

Laa-Yosh mester válaszát szó szerint idézném (utólagos engedelmével):

"Legújabb infók szerint a Quake3 a statikus geometriára (értsd: pálya) alkalmazza a transformation funkciókat (mivel lightmapeket használ a megvilágításra, ezért a lighting meg nyilván kizárva).
Csak hát ugye ez a poligonoknak csak egy kis része, kb. 1500-2000 háromszög az akár tízezerből. Mivel a tárgyakat, karaktereket, effekteket mind a proci transzformálja le, ezért a CPU függés megmarad, méghozzá erősen.
Ezt valamennyire alá is támasztják a 640*480-ban GeForce-okkal mért 120-150 fps-es értékek, melyek igen jól skálázódnak ugyan az egyre erősebb procikkal, de ugyanakkor nagyobbak is mint bármely más vidkártyán. A Beyond3D-n fogalmazta meg valaki igen találóan, hogy a mostanában megjelenet játékok supportálják a T&L-t, de messze nem használják ki."


Tehát nem túl szerencsés ezzel a programmal T&L képességet tesztelni...köszönet a megvilágosodásért..:)

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 16:04

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.