:

Szerző: Ady Krisztián

2002. augusztus 28. 11:21

Rendhagyó módon népszerűsíti új játékát az Acclaim

[CNET] A számítógépes játékok kiadásával foglalkozó Acclaim Entertainment rendhagyó módon igyekszik népszerűsíteni szeptember elején megjelenő új játékát, a Turok: Evolutiont. A vállalat 10 000 dollárt ajánl fel annak a párnak, amelyik a játék dinoszauruszvadásza után Turok névre kereszteli a premier napján születő gyermekét.

[CNET] A számítógépes játékok kiadásával foglalkozó Acclaim Entertainment rendhagyó módon igyekszik népszerűsíteni szeptember elején megjelenő új játékát, a Turok: Evolutiont. A vállalat 10 000 dollárt ajánl fel annak a párnak, amelyik a játék dinoszauruszvadásza után Turok névre kereszteli a premier napján születő gyermekét.

Az Acclaimtől nem áll távol a hasonló figyelemfelkeltő reklámfogások alkalmazása. A cég e hónap elején meghirdetett kampányára például több ezren jelentkeztek. Ennek során a kiadó mindazon brit állampolgároknak, akik hajlandóak voltak nevüket törvényesen Turokra változtatni, 500 fontot és egy Microsoft Xbox játékkonzolt ajánlott fel. Az év elején pedig attól volt hangos a sajtó, hogy a cég állítólag sírköveken kívánt reklámfelületet vásárolni ShadowMan 2 című játékának népszerűsítésére. Később az Acclaim áprilisi tréfának minősítette az esetet.

A jelenlegi felhívásra a kiadó olyan amerikai párok jelentkezésére számít, akik a Turok: Evolution megjelenésének napjára, szeptember 1-jére várják gyermekük születését. A regisztrált párok közül az veheti át a 10 000 dolláros takarékjegyet, amelyiknek elsőként születik gyermeke az adott napon.

De természetesen nem csak az Acclaim folyamodik ilyen látványos fogásokhoz. Tavaly például a Nintendo a GameCube játékkonzol népszerűsítésére szervezte meg az Egyesült Államokban a "Mit tennél meg egy GameCube-ért" versenyt. Ennek során a döntősök egyike arra vállalkozott, hogy megegyen egy löncshúsból, macskatápból és csokoládészirupból épített GameCube konzolt. Egy másik fanatikus pedig a Nintendo játékokból ismert Mario jelmezében a játék dalát fütyörészve három Nintendo konzollal zsonglőrködött a közönség legnagyobb örömére.

Schelley Olhava, az IDC játékipari elemzője úgy véli, hogy a hasonló reklámfogások megszaporodnak majd az elkövetkező hónapokban, hiszen a kiadók igyekeznek magukra vonni a vásárlók figyelmét az ünnepi szezon közeledtével. Ugyanakkor hangsúlyozta, hogy rossz játékokat még ilyen show árán sem lehet értékesíteni.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 00:18

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.