:

Szerző: Barna József

2002. július 25. 19:05

Az AMD is részt vállal a BAPCo tesztprogramjainak fejlesztésében

A megbízható forrásnak számító AnandTech értesülései szerint az AMD csatlakozik a PC-s tesztprogramokat fejlesztő BAPCo-hoz. Amint az ismert, a BAPCo készít számos, széles körben elterjedt benchmarkot, köztük a MobileMark 2002 vagy az általunk is használt SYSmark 2002 programokat.

A megbízható forrásnak számító AnandTech értesülései szerint az AMD csatlakozik a PC-s tesztprogramokat fejlesztő BAPCo-hoz. Amint az ismert, a BAPCo készít számos, széles körben elterjedt benchmarkot, köztük a MobileMark 2002 vagy az általunk is használt SYSmark 2002 programokat.

A BAPCo-t támogató vállalatok éves tagdíjjal támogatják a tesztprogramokat fejlesztő céget, mely cserébe figyelembe veszi a tagok által javasolt módszertani elveket programjai újabb generációinak fejlesztésekor. A BAPCo tagjai között egyebek mellett megtalálható a Microsoft, az Intel, a HP, a Dell és az IBM is. Közismert tény ugyanakkor, hogy az AMD nem nézte jó szemmel a cég által kiadott legújabb benchmarkokat, mert -- feltehetően joggal -- úgy vélte, e tesztprogramok (és különösképpen a SYSmark 2002) erőteljesen "elfogultnak" mutatkoznak az Intel processzorarchitektúrái iránt.

Most azonban, hogy az AMD is részt vállal a jövőbeni programgenerációk fejlesztésében, remélhetőleg kiegyensúlyozottabb és pártatlanabb lesz a szaksajtóban kvázi-szabványként elfogadott BAPCo-benchmarkok nagy része.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.