Szerző: Bodnár Ádám

2002. július 1. 14:49

Vezeték nélküli kiskereskedelmi megoldások a HP-tól

[Mmd] A vezeték nélküli szolgáltatásokat az irodából az eladótérbe

[Mmd] A vezeték nélküli szolgáltatásokat az irodából az eladótérbe áttelepítve, a HP kimondottan kiskereskedelmi szervezetek számára kifejlesztett vezeték nélküli megoldásokkal jelent meg a piacon. A kiskereskedelmi szektor rangos műszaki kiállításán bemutatott Associate Mobility megoldások számos, a kiskereskedelmi értékesítés és ügyfélkiszolgálás szempontjából alapvető fontosságú művelet elvégzését teszik lehetővé az üzletvezetők és beosztottjaik számára.

"Páratlan szolgáltatás- és termékkínálatunk valamint kiterjedt partnerhálózatunk révén folyamatosan tovább tágítjuk a mobil működés határait" -- nyilatkozta Jim Milton, a HP amerikai régióért felelős ügyvezető igazgatója és a HP Enterprise Systems Group vezető elnökhelyettese. "A kiskereskedők az elsők között vezették be a vezeték nélküli alkalmazásokat a készletellenőrzés és -gazdálkodás támogatására. Az üzletvezetők és alkalmazottaik munkáját segítő új, intelligens mobil megoldások segítségével mostantól az ügyfelek kiszolgálását is új szintre emelhetik."

A HP Associate Mobility megoldásai ipari szabványos HP ProLiant szerverekből és Evo asztali PC-kből álló informatikai gerincen futnak. Az eszközök vezeték nélküli kommunikációs kapcsolatban állnak a WAN- vagy LAN-alapú, áruház- illetve üzlethálózat-szintű információs rendszerekkel valamint az alkalmazottak által használt HP iPAQ zsebszámítógépek alkalmazásaival. A megoldások -- az áruházban használt alkalmazások minél szélesebb körének támogatása érdekében -- Windows operációs rendszerre épülnek.

A HP különféle alkalmazások tervezésével illetve adaptálásával gondoskodik a kiskereskedelmi szektor szereplőire jellemző egyedi igények kielégítéséről. Néhány példa az alkalmazásokra:

  • POS- illetve hitelkártyaadat és aláírásrögzítő funkciókat is tartalmazó "soron kívüli" mobil fizetési képességek;
  • teljes körűen mobil hozzáférés a vezetők számára az elektronikus levelekhez valamint az ügyfél- és áruinformációs alkalmazásokhoz; folyamatos kapcsolat fenntartása a támogató rendszerekkel, még akkor is, ha az adott vezető éppen az eladótérben segíti beosztottai munkáját vagy foglalkozik a vásárlókkal;
  • vezeték nélküli riasztások a vezetőség és a beosztottak számára a készletszinttel illetve az újrarendelések és teljesítetlen rendelések státuszával kapcsolatban, gyanús kártya használata esetén azonnali értesítés az üzletvezető zsebszámítógépére a hitelkártyacsalás veszélyéről;
  • e-Learning, amelynek keretében az eladószemélyzet számos egyéb lehetőség mellett az árképzéssel, az értékesített termékekkel, az áruházi munkagyakorlattal és a fizetési eljárásokkal kapcsolatban sajátíthat el értékes ismereteket.

"Az Associate Mobility megoldások kifejlesztésekor a kiskereskedelmi ágazat vezető szereplői által megfogalmazott konkrét igényeket tartottuk szem előtt. Valamennyien a gyorsabb és színvonalasabb ügyfélkiszolgálásra és az érdeklődő vásárlók figyelmének fenntartására helyezték a legnagyobb hangsúlyt" -- jelentette ki Robert Corbett, a HP Retailing Solutions igazgatója. "Ha a vásárló elégedett a szolgáltatás és a rendelkezésére bocsátott információ minőségével és gyorsaságával, garantáltan létrejön az üzlet."

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról