Szerző: Barna József

2002. június 7. 16:41

A britek nem vevők a Microsoft humorára

[Wired] A brit médiafelügyelet betiltotta annak a Microsoft Xbox játékkonzolt népszerűsítő reklámnak a sugárzását, mely az alkotók szándékai szerint az élet élvezetére buzdítja a felhasználókat. A Life is short, play more (Az élet rövid, játssz többet!) üzenetet közvetíteni igyekvő filmet, melyről már korábban beszámoltunk oldalainkon, többen kritizálták a szigetországban.

[Wired] A brit médiafelügyelet betiltotta annak a Microsoft Xbox játékkonzolt népszerűsítő reklámnak a sugárzását, mely az alkotók szándékai szerint az élet élvezetére buzdítja a felhasználókat. A "Life is short, play more" (Az élet rövid, játssz többet!) üzenetet közvetíteni igyekvő filmet, melyről már korábban beszámoltunk oldalainkon, többen kritizálták a szigetországban.

Az Independent Television Commission azután hozta meg tiltó határozatát, hogy 136 panasz érkezett a reklámmal kapcsolatban, melyben egy ember zanzásított élettörténetét kísérhetjük végig a szülőszobától a sírig.

A Microsoft az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy noha a reklámfilmnek szándékuk szerint pozitív üzenete van, természetesen elfogadják a televíziós testület döntését. A cég szóvivője az alkotást értelmezve hozzátette: "Az Xbox filozófiája az, hogy több alkalmat kell találnunk a játékra mindennapjainkban. A reklám éppen az élet rövidségét és értékét kívánta hangsúlyozni."

Minthogy a tiltás ránk nem vonatkozik, a reklámfilm .wmv formátumban továbbra is letölthető tőlünk.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról

AKROBATA

5

Elrajtolt az Adobe AI asszisztense

2024. április 17. 12:40

Előfizetéses modellben használható az AI Assistant, ami a cég PDF-szerkesztőjébe és olvasójába épül be.