Szerző: sammer

2000. április 24. 07:25

Daikatana demó hibák orvoslása

Most a csapból is Daikatana folyik, ezúttal John Romero az ION Storm fejlesztő cég feje próbál segíteni azokon, akiknél nem, vagy csak hibásan fut a játék demója. A .plan frissítésében válaszolja meg az eddig felmerült hibákat.

A Daikatana demo readme.txt-ben olvashatjátok: Istenem, végre elkészült. A játék fejlesztésén dolgoztam másfél hosszú éven keresztül. Szeretném ha mindenki megismerkedne a játékkal a demo alapján, és objektíven tekintene rá, nem pedig előítéletek alapján, de játékélményről és a munkánk alapján ezt tudom mondani: egy igazán szórakoztattó egyjátékos rész került a játékba. Nem azért csináltuk a Daikatanát, hogy lenyomja a Q3-at vagy az UT-t, de mégis tettünk bele multiplayeres részt, mivel én nagyon szeretem az egyjátékos játékaimat multiplayeresíteni.

Sajnos a demóban benne maradt néhány technikai hiba, amikhez itt próbálok segítséget nyújtani:

(Kérdés 1) A Multiplayer rész nem starbil és "lagzik".

(Válasz 1) A szerver kapcsolódási sebességét át kell állítani T1/LAN üzemmódba. A beállítást természetesen a klienseken is el kell végezni.

(K2) A Daikatana demo nem működik Voodoo2-vel.

(V2) Két lehetőség van a probléma megoldására: (1) nyisd meg a config fájlt ( a DATA alkönyvtárban ) és változtasd át az "opengl32" bejegyzést "3dfxgl" vagy "3dfxvgl" -re, (2) töltsd le és installáld a miniGL drivert erről a címről.

(K3) Windows 2000 alatt a DKDEMO.EXE indítása egy hibaüzenethez vezet (Insert Disk 1)

(V3) Használd a WINZIP programot a DKDEMO.EXE kicsomagolására, majd indítsd el a SETUP.EXE programot a demo installálásához.

(K4) A játék sűrűn szünetel (pause) amikor multiplayer módban fut.

(V4) Ez a hiba a demóban könnyen kezelhető, akkor következik be amikor a Catacomb pályára akarsz kapcsolódni (Görög időszak). Ilyenkor egyszerűen ki kell várni 20 másodpercet, és a játék gond nélkül fut tovább.

Nos, ez volt a beérkező problémák 99%-a amit a játékosok küldtek. Köszönetet szeretnék mondani mindenkinek, aki elküldte emailben a dícséretét és gratulációját a játékról -- nagyon köszönöm, hogy szerintetek megért minden fáradságot.

Nagyon széles az a skála, amin a állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról

fab

5

Chipgyártó nagyhatalommá válna India

2024. március 18. 12:39

A helyi politikai vezetés szerint van rá esély, hogy a következő néhány évben az ország bekerüljön az öt vezető ország közé.