Szerző: bzd

2000. április 15. 22:09

Még mindig Coppermine tuning...

Ma is nyúztam kicsit a procit, a Windows 1.70 volt mellett 817MHz-ig éledt fel. Persze ez önmagában még nem jelent semmit, mert minden bizonnyal nem bírta volna a komolyabb megterhelést. Holnap reggel 9-re megyek az esztergányoshoz a Rev6.1-ért, hétfőn délelőtt már be is tudom szerelni... remélem 800MHz körül sikerül kihozni stabilra, CPUidle nélkül . 733-on nagyon meg vagyok elégedve vele, iszonyú gyors. A grafikus (a lassabb) SETI@home kliens 12%-ot gyárt meg egy óra alatt, ez kb. 8 órát jelent egy work unitra. Viszonyításképp a világátlag 20 óra, az 500-as K6-III-am pedig 13 óra alatt birkózott meg egy wu-tal. A Quake III, és az Unreal Tournament is gyönyörűen megy magasabb felbontásokon, de ezt el is várom tőlük. Folyt. köv., majd ha elkészül a vízhűtés. (Hétfőn)

HIRDETÉS

Ma is nyúztam kicsit a procit, a Windows 1.70 volt mellett 817MHz-ig éledt fel. Persze ez önmagában még nem jelent semmit, mert minden bizonnyal nem bírta volna a komolyabb megterhelést. Holnap reggel 9-re megyek az esztergányoshoz a Rev6.1-ért, hétfőn délelőtt már be is tudom szerelni... remélem 800MHz körül sikerül kihozni stabilra, CPUidle nélkül. 733-on nagyon meg vagyok elégedve vele, iszonyú gyors. A grafikus (a lassabb) SETI@home kliens 12%-ot gyárt meg egy óra alatt, ez kb. 8 órát jelent egy work unitra. Viszonyításképp a világátlag 20 óra, az 500-as K6-III-am pedig 13 óra alatt birkózott meg egy wu-tal. A Quake III, és az Unreal Tournament is gyönyörűen megy magasabb felbontásokon, de ezt el is várom tőlük. Folyt. köv., majd ha elkészül a vízhűtés. (Hétfőn)

a címlapról

for the win

3

Windowsra is befutott a Flutter

2020. szeptember 24. 11:59

A Google keresztplatformos fejlesztői keretrendszerével - alfa címke alatt - már windowsos alkalmazások is készíthetők.