Minden eddiginél gyorsabb anti-aliasinget kínál az NVIDIA NV25...
...legalábbis erre enged következtetni a nemrégiben megjelent Comanche 4 helikopterszimulátor készítőinek egy elejtett megjegyzése.
A programhoz mellékelt dokumentáció azt írja, hogy a Comanche 4 csak és kizárólag NVIDIA NV25 grafikus chippel szerelt kártyákon ad majd lehetőséget az anti-aliasing használatára, ugyanis kizárólag ezek a kártyák lesznek képesek megfelelő sebességgel futtatni a játékot.
A hírek szerint jövő év elején megjelenő NV25 újdonságairól egyelőre nem sokat tudni, az már szinte biztos, hogy a chip két vertex shader egységgel rendelkezik majd -- hasonlóan az Xbox XGPU-hoz -- és minden eddiginél magasabb órajelen üzemel, köszönhetően a 0,13 mikronos csíkszélességnek.
Információink szerint az NVIDIA még ebben az évben bejelenti a GeForce3 "butított" változatát is, amelynek kódneve NV17. A chip minden bizonnyal sokban hasonlít majd a mobil munkaállomások számára kifejlesztett NV17M-re, amely a Comdex kiállításon mutatkozott be.
Az NVIDIA NV17M 0,15 mikronos csíkszélességgel készül és 250 MHz-en működik. A chiphez azonos órajelű DDR SDRAM kapcsolódik, amelynek a legnagyobb adatáteresztő képessége 8 GByte/sec. Az NV17M a tervek szerint legkorábban jövő tavasszal lesz látható a nagy notebook-gyártók csúcskategóriás készülékeiben.