:

Szerző: Vörös Péter

2001. november 15. 00:50

Az AOL előfizetői októberben 2,7 milliárd $-t költöttek el a neten

[Bloomberg] Az AOL Time Warner szerdán közölte, hogy az America Online szolgáltatás előfizetői októberben 2,7 milliárd $-t költöttek el a weben, ami 80%-kal több, mint egy évvel korábban.

[Bloomberg] Az AOL Time Warner szerdán közölte, hogy az America Online szolgáltatás előfizetői októberben 2,7 milliárd $-t költöttek el a weben, ami 80%-kal több, mint egy évvel korábban.

Az America Online, amelynek jelenleg több mint 31 millió előfizetője van, egy olyan online bevásárlási területet tart fenn, ahol olyan cégek árulják termékeiket, mint az itthon is ismert Office Depot vagy az itthon kevésbé ismert Target (kiskereskedelmi áruházlánc). Az America Online természetesen nem ingyen ajánlja fel szolgáltatásait e kereskedőknek.

Az America Online, amelynek 25 millió előfizetője volt egy évvel ezelőtt, januárban közölte, hogy előfizetői 4,6 milliárd $-t költöttek el a 2000-es ünnepi szezon alatt.

A Jupiter Media Metrix piackutató cég szerint az internet-alapú kiskereskedelmi és utazási eladások novemberben és decemberben 11%-kal 11,9 milliárd $-ra fognak nőni az egy évvel ezelőtti 10,8 milliárd $-os szintről.

A New York-i központú AOL Time Warner részvényárfolyama szerdán 0,25$-ral (0,66%-kal) 38,25$-ra emelkedett. A részvényárfolyam az idén 24%-ot csökkent, az előző egy évben pedig 27,40-58,51$ között volt.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.