Szerző: Vörös Péter

2001. november 15. 00:50

Az AOL előfizetői októberben 2,7 milliárd $-t költöttek el a neten

[Bloomberg] Az AOL Time Warner szerdán közölte, hogy az America Online szolgáltatás előfizetői októberben 2,7 milliárd $-t költöttek el a weben, ami 80%-kal több, mint egy évvel korábban.

[Bloomberg] Az AOL Time Warner szerdán közölte, hogy az America Online szolgáltatás előfizetői októberben 2,7 milliárd $-t költöttek el a weben, ami 80%-kal több, mint egy évvel korábban.

Az America Online, amelynek jelenleg több mint 31 millió előfizetője van, egy olyan online bevásárlási területet tart fenn, ahol olyan cégek árulják termékeiket, mint az itthon is ismert Office Depot vagy az itthon kevésbé ismert Target (kiskereskedelmi áruházlánc). Az America Online természetesen nem ingyen ajánlja fel szolgáltatásait e kereskedőknek.

Az America Online, amelynek 25 millió előfizetője volt egy évvel ezelőtt, januárban közölte, hogy előfizetői 4,6 milliárd $-t költöttek el a 2000-es ünnepi szezon alatt.

A Jupiter Media Metrix piackutató cég szerint az internet-alapú kiskereskedelmi és utazási eladások novemberben és decemberben 11%-kal 11,9 milliárd $-ra fognak nőni az egy évvel ezelőtti 10,8 milliárd $-os szintről.

A New York-i központú AOL Time Warner részvényárfolyama szerdán 0,25$-ral (0,66%-kal) 38,25$-ra emelkedett. A részvényárfolyam az idén 24%-ot csökkent, az előző egy évben pedig 27,40-58,51$ között volt.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról